2 åringer og dagsoving

ORIGINAL: Vesla85

Begge mine har alltid sovet duppene sine i seng. Fra de var babyer og til de slutta med dagsoving [:)]

Mine og. I bhg sover de på madrass på gulvet, hjemme i sengene sine. Eller, minsten sover. Eldste sover ikke lenger, med mindre vi skal ha henne gående til langt på natt.. [8D]

har sovet i vogn på dagen hele tiden.

grunnen til at noen er nødt til å bytte til seng når de blir eldre er fordi noen foreldre kjøper så bittesmå vogner at ungen ikke får plass lenger.
eller at de kun sover så liten tid (kanskje bare en halvtime) så det er så mye styr å kle på de ulltøy, lue, pose osv osv for å ligge ute kun en halvtime. Noen trenger etterhvert å bare "hvile" derfor er det lettere å bare bruke seng/madrass på vinteren.

sover i vogn i barnehagen, hjemme sover han i bilen eller ikke i det hele tatt

hu sover dagdubbene i vogn.. har "alltid" gjort det [:)]

krysset av på annet.
for hjemme er det veldig sjeldent de sover på dagen.om de gjør det er det i senga deres.
i bhg sover de hver dag i alt fra 1/2 t til 1 1/2 timer-da sover de i vogn!

nå sover han ikke på dagtid lenger. men når han gjorde det sov han i både vogn og seng [:)] på slutten sovna han kun i vogna eller i bilen da.

ORIGINAL: Beckymams

Eline sover i vogn i barnehagen, og i senga si hjemme [:)]

Alt etter hvor vi er [8D] Sover ute i bhg hver dag i vogn, men sover gjerne i senga hjemme på dagtid.. Men jeg er fan av utesoving da, så blir oftest vogn! [:)]

Back
Topp