2 åringer og dagsoving

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Har deres 2 åringer sovet i seng eller i vogn? Lurer fordi jenta mi sover i vogn nå, men eg forestiller meg at de sover inne i seng når de nærmer seg 2 år?![8|]
Som det er nå, nekter ho PLENT å legge seg i senga på dagtid, blir en mindre verdenskrig når vi har prøvd[8D]

[:)]Minsten sov i vogna på dagen så lenge han sov på dagtid - og det gjorde han jo til han var 3 år og 2 mnt gammel.

ORIGINAL: kasandre

Har deres 2 åringer sovet i seng eller i vogn? Lurer fordi jenta mi sover i vogn nå, men eg forestiller meg at de sover inne i seng når de nærmer seg 2 år?![8|]
Som det er nå, nekter ho PLENT å legge seg i senga på dagtid, blir en mindre verdenskrig når vi har prøvd[8D]

Hvorfor skal hun måtte sove inne i senga når hun blir 2 år?[8|] Hvis hun sover best i vogna ute hadde jeg ikke giddet å tatt den kampen... Mini her er 21 mnd og sover kun ute i vogn på dagtid, sovner med en gang han blir satt ut, orker ikke gjøre om på den rutinen! Har sovet inne på dagtid en gang, da hadde han omgangssyken så jeg tenkte jeg hadde bedre oversikt om han lå inne, tilfelle oppkast...

Hu sover i senga si[:)] Men i løpet av sommeren må vi venne hu til å sove i vogna, siden det er det hu skal i barnehagen til høsten!

ORIGINAL: 2607

Hvorfor skal hun måtte sove inne i senga når hun blir 2 år?[8|] Hvis hun sover best i vogna ute hadde jeg ikke giddet å tatt den kampen... Mini her er 21 mnd og sover kun ute i vogn på dagtid, sovner med en gang han blir satt ut, orker ikke gjøre om på den rutinen! Har sovet inne på dagtid en gang, da hadde han omgangssyken så jeg tenkte jeg hadde bedre oversikt om han lå inne, tilfelle oppkast...

Fordi eg tenkte å slippe kjøpe søskenvogn når nestemann kommer... Kunne vært greit om ho sov i senga si.

Fordi eg tenkte å slippe kjøpe søskenvogn når nestemann kommer... Kunne vært greit om ho sov i senga si.

Aha, da skjønner jeg. Hva med å kjøpe en billig brukt vogn på Finn da, som hun kan bruke som sovevogn? Vi har kjøpt søskenvogn nå, men tviler veldig på at jeg får begge to til å sove der samtidig. Ser nesten for trangt ut for eldstemann å sove der med pose og greier. Minsten (har termin om 2 uker) arver vogna til storebror også må han sove i en enklere sportsvogn som vi har stående.

Aha, da skjønner jeg. Hva med å kjøpe en billig brukt vogn på Finn da, som hun kan bruke som sovevogn? Vi har kjøpt søskenvogn nå, men tviler veldig på at jeg får begge to til å sove der samtidig. Ser nesten for trangt ut for eldstemann å sove der med pose og greier. Minsten (har termin om 2 uker) arver vogna til storebror også må han sove i en enklere sportsvogn som vi har stående.

Eg har en gammel teutonia som ho bruker i bhg nå, men må jo ta den med heim hver helg da. Har så lite hus også [8D]

ORIGINAL: Beckymams

Eline sover i vogn i barnehagen, og i senga si hjemme [:)]

sånn gjør vi også vogna i barnehagen og senga hjemme, med mindre vi er borte da blir det vogna

Hun er over 2 år, sover i vogn, og det har hun (og jeg) tenkt at ho skal fortsette med, så lenge hun sover på dagen.

Sover i vogn i barnehagen [:)] men i helgene så har sover han inne i senga si, har ikke sovevogn og pose hjemme så [8|]

Begge mine har alltid sovet duppene sine i seng. Fra de var babyer og til de slutta med dagsoving [:)]

Han er 2,5 år, og sover kun i vogna si. Aldri prøvd noe annet.

Vår sover både i vogn og seng, det spørs litt.
I barnehagen bruker han kun vogn, og hjemme i helgene er det ofte at vi bruker senga. Noen ganger vogn.
Han har heldigvis aldri vært vanskelig å legge. [:)]

har alltid sovet i seng hjemme og i barnehagen..

ORIGINAL: syddihodet

Han nekter og sove i vogna, så sover i sengen sin.

Sign, bare det er hun

ORIGINAL: Beckymams

Eline sover i vogn i barnehagen, og i senga si hjemme [:)]

Tobias også...[:)]

sover i vogn i bhg og i seng hjemme. sover ganske lenge også! snakk om (2-3t)

Back
Topp