2 åring som hopper på magen

Løkkamamma84

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei dere!
Dere som har små barn fra før.. Hva gjør dere med herjing og leking med disse små og hvor mye kan man tillate. Altså..hvor robust er egentlig dette egget som klamrer seg fast i livmora og hvor mye skal til for at det løsner liksom. (Og da tenker jeg ikke på de som har hatt flere SA og har mistet ofte, men en vanlig normal graviditet der ingenting skulle tilsi at det var mer eller mindre sannsynlig med SA enn den normale prosenten) Hører jo om de som trener og hopper og løfter vekter og alt. Så en liten toåring som sitter og hopper oppå magen når man ligger på sofaen, eller kaster seg over deg og kan lande med en fot eller et kne på magen liksom... bør jeg roe ned herjing og lek med 2 åringen??
 
Det går nok helt fint :) ligger langt inni magen og godt beskyttet :) pass på mer rundt den tiden livmor kommer over skambeinet vel?
 
Ligger fremdeles godt nedi bekkenet, ja :) min toåring driver på med det samme, men er mer bekymret for kvalmen min med den aktiviteten enn at han skal kunne ødelegge noe inni der, hehe
 
Back
Topp