2års bursdag

Lykkelig eple

Glad i forumet
Om noen uker har vi invitert til venne bursdag, da vi var en gjeng venninner som alle fikk gutt i 2012 og var mye ilag i barseltiden. Noen hadde barn fra før, og andre har fått etter på som jeg har blitt bedd i før lille ble født og som både jeg og lillegutt har vært i etterpå. Inviterte da alle mødre med barn, og rekner med søsken også er med. Totalt blir vi vel 25-30stk om alle kommer, og har innsett at vi har jo faktisk veldig liten plass hjemme:p Og lurer på hvordan gjøre dette, noen som har tips til altarnative plasser og feire uten at det skal koste for mye? Har tenkt på en lekeplass/skogsområdet men det er vinter her og de fleste er 1 åringer da min lillegutt er eldst av barna som kommer født i 2012:/ Og kunne ikke latt vært å invitere noen heller, da alle og enhver betyr noe for lillemann og oss som familie at det hadde blitt feil å gjort en forskjellsbehandling!!;)


Btw, lurer på om dere vet hvordan jeg kan bruke mobilappen? Kan kun komme innpå og lese, men får ikke skrive selv om jeg logger meg inn?
 
Back
Topp