Lykkelig eple
Glad i forumet
Om noen uker har vi invitert til venne bursdag, da vi var en gjeng venninner som alle fikk gutt i 2012 og var mye ilag i barseltiden. Noen hadde barn fra før, og andre har fått etter på som jeg har blitt bedd i før lille ble født og som både jeg og lillegutt har vært i etterpå. Inviterte da alle mødre med barn, og rekner med søsken også er med. Totalt blir vi vel 25-30stk om alle kommer, og har innsett at vi har jo faktisk veldig liten plass hjemme
Og lurer på hvordan gjøre dette, noen som har tips til altarnative plasser og feire uten at det skal koste for mye? Har tenkt på en lekeplass/skogsområdet men det er vinter her og de fleste er 1 åringer da min lillegutt er eldst av barna som kommer født i 2012:/ Og kunne ikke latt vært å invitere noen heller, da alle og enhver betyr noe for lillemann og oss som familie at det hadde blitt feil å gjort en forskjellsbehandling!!
Btw, lurer på om dere vet hvordan jeg kan bruke mobilappen? Kan kun komme innpå og lese, men får ikke skrive selv om jeg logger meg inn?

Btw, lurer på om dere vet hvordan jeg kan bruke mobilappen? Kan kun komme innpå og lese, men får ikke skrive selv om jeg logger meg inn?