2åringen min ligger bak på «alle områder»

Takk for mange gode råd og innspill! Det digitale kan absolutt ha hatt noe å si, for det ble veldig mye TV i november og desember fordi jeg lå med helt ekstrem svangerskapskvalme frem til nyttår (vi gjorde vårt beste, men når jeg måtte være alene med han noen timer var jeg avhengig av at tv-en hjalp meg). Siden jeg postet innlegget har han hatt veldig god utvikling, synes i alle fall vi! Uttale er fortsatt ganske dårlig, men han har mye mer interesse nå, og kan lage «setninger» med 3 ord. Men han skal utredes av ppt om noen måneder, så da får vi se hva som skjer videre :-) Vi har fått tatt en ordentlig prat med barnehagen om kommunikasjon, og avtalen er nå jevnlige møter hvor de store tingene blir snakket om.

Takk for mange gode råd og innspill! Det digitale kan absolutt ha hatt noe å si, for det ble veldig mye TV i november og desember fordi jeg lå med helt ekstrem svangerskapskvalme frem til nyttår (vi gjorde vårt beste, men når jeg måtte være alene med han noen timer var jeg avhengig av at tv-en hjalp meg). Siden jeg postet innlegget har han hatt veldig god utvikling, synes i alle fall vi! Uttale er fortsatt ganske dårlig, men han har mye mer interesse nå, og kan lage «setninger» med 3 ord. Men han skal utredes av ppt om noen måneder, så da får vi se hva som skjer videre :) Vi har fått tatt en ordentlig prat med barnehagen om kommunikasjon, og avtalen er nå jevnlige møter hvor de store tingene blir snakket om.

Så godt å høre at språket har blitt bdere og at det er en bedre kommunikasjon med barnehagen. :)

Back
Topp