2år jente

Oktoberjenta

Elsker forumet
Noen som har noe tips om hvor jeg kan kjøpe fine ballonger, pynt og diverse til å pynte til bursdag? Tenker at det ikke er vits å bestille fra ebay nå når det er under 1mnd til vi skal feire. Hvor kjøper man forresten gass til ballonger?

De har sånn pakke med ballonger og helium på Chlas Ohlsson ;) de har nye til bursdager der i utgangspunktet...ellers er det Nille eller lekebutikker? ;)

Hvis du bor i Oslo så har Decorium opphørssalg 21-30 sept i butikken sin :) de har ikke salg i nettbutikken (og da syns jeg også produktene er ganske dyre:/)..

Tim og tia, congratulations :) bestillte det meste herifra til 1 års feiringen vi hadde nettopp :) kjøpte gass på teknikkmagasinet :)

Hvis du bor i Oslo så har Decorium opphørssalg 21-30 sept i butikken sin :) de har ikke salg i nettbutikken (og da syns jeg også produktene er ganske dyre:/)..
Hvor i Oslo holder de til?

De har sånn pakke med ballonger og helium på Chlas Ohlsson ;) de har nye til bursdager der i utgangspunktet...ellers er det Nille eller lekebutikker? ;)
Ja får sjekke ut de stedene, har aldri pyntet sånn til bursdag så aner ikke. Men lekebutikken har nok mye gøy dill dall
Åh det var synd. Bor i Bergen
Gass kan du kjøpe på teknikkmagasinet eller Nille :)
Å ja. Aldri sett, men aldri sett etter heller :p
Tim og tia, congratulations :) bestillte det meste herifra til 1 års feiringen vi hadde nettopp :) kjøpte gass på teknikkmagasinet :)
Er det nettsider eller butikker? Har ikke hørt om de

Ja får sjekke ut de stedene, har aldri pyntet sånn til bursdag så aner ikke. Men lekebutikken har nok mye gøy dill dall

Åh det var synd. Bor i Bergen

Å ja. Aldri sett, men aldri sett etter heller :p

Er det nettsider eller butikker? Har ikke hørt om de
Nettsider :) fikk mine ting ganske raskt iallefall :) fikk ikke helt med meg når du måtte ha det :)

Back
Topp