1stk samboer gies bort..

*Mama*

Gift med forumet
1 stk mannlig samboer gies bort: Han er 1.98cm, blågrønne øyne, mørk blond, pen og sytete. Og forresten sogning (om noen skulle fancy den dialekten spesielt)

Du får med ekstra utstyr: Slik som nyrestein, hans sterke smerter, sutring og sofa ligging. Når han ikke bedriver det så er han flink i huset, handy og har ikke særlig gode matlagings kunnskaper.

Passer vel best på "I det snille hjørnet" dette innlegget. men skit au..  

ORIGINAL: *LiLLa*

nei takk
Har allerede en av de...............

ORIGINAL: gira

nei takk

Jeg betaler frakt!!! TA HAN!! PLEAS?

ORIGINAL: *Mama*

nei takk

nei, du må lokke med noe i tillegg da..........kaker?i s? noe en gravid trenger lissom, så skal jeg revurdere det[&:]

nei takk

okei okei okei!jeg kan godt ta han,da..men har får IKKE være inne sammen med oss!!da får han ligge å ynke seg ute i ut-huset..

jaja.. det har ikke noe å si.. så lenge det er et sted han kan ligge og syte.. Om det lekker litt fra taket så gjør jo ikke det noe, da slipper du å vanne han så ofte.[:D][:D]

nei takk

nei, du må lokke med noe i tillegg da..........kaker?i s? noe en gravid trenger lissom, så skal jeg revurdere det[&:]

Kan komme med kake en gang i uken, får alltid en kake på jobben og har ikke sååå godt av å spise dem alle selv. Men vis det mangler et stykke eller to i ny og ne så er det IHVERTFALL ikke meg..[:-][:D]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

har han lært seg hverdagslydighet da? Tjener bra eller?
[8D]

Teknisk tegner innen for bygg og mekanikk, tjener ganske greit. Liker å passe barna alene, potte trent er han også, kommer på komando og klarer å vaske seg selv. Interressert?

ORIGINAL: Mylady

Du kan jo forsøke å selge han på ebay[8D]

Tror jeg er den eneste i verden som IKKE skjønner Ebay.. Har såå lyst å shoppe der. I hvertfall vis jeg får gitt bort sambo, da har jo jeg åpen shoppe linje![:D]

[8D]

Teknisk tegner innen for bygg og mekanikk, tjener ganske greit. Liker å passe barna alene, potte trent er han også, kommer på komando og klarer å vaske seg selv. Interressert?
Kan han lage en dugelig kopp kaffe??
Og er han villig til å stå opp tidlig for å lage den?

Men det viktigste av alt: forstår han å ligge unna og trø forsiktig i dørene når man har mensen???[;)]

Han er en kaffe fantast! Rene barristaen. Få kaffe på sengen om morgenen før han løper på jobb! (helt sant faktisk!!)

Ellers må du regne med at han faller i Playstation modus den uken du har mensen, det er for å slippe å kommunisere og sin måte å unngå deg på.[:D]

[8D]

Men det viktigste av alt: forstår han å ligge unna og trø forsiktig i dørene når man har mensen???[;)]

Han er en kaffe fantast! Rene barristaen. Få kaffe på sengen om morgenen før han løper på jobb! (helt sant faktisk!!)

Ellers må du regne med at han faller i Playstation modus den uken du har mensen, det er for å slippe å kommunisere og sin måte å unngå deg på.[:D]
det høres jo igrunnen veldig bra ut, hvorfor vil du gi han bort egentlig?

Den syter sånn.. virkelig jamring....[:D]

[8D]

det høres jo igrunnen veldig bra ut, hvorfor vil du gi han bort egentlig?

Den syter sånn.. virkelig jamring....[:D]
hehe, kanskje du kunne prøve ett bjeffehalsbånd??? [:D]

Hahaha.. Med sitrus duft eller støt? var pina med en god ide. Har et i boden faktisk!!! Hele leiligheten kommer til å lukte sitrus![:D]

hmm, jeg trenger en som kan klippe plenen og gå tur med hunden, gjerne sveipe over gulvene innimellom med en mopp... vi har en brakke med vask i her nedi hagen han kan bo i....

Tror jeg er den eneste i verden som IKKE skjønner Ebay.. Har såå lyst å shoppe der. I hvertfall vis jeg får gitt bort sambo, da har jo jeg åpen shoppe linje![:D]

Ai, ai, ai... alt hva du går glipp av[8D] 

nei ikke si det da!! har de ikke norsk på den?![:D]

Ta vare på den sytinga du...For man vet ikke hva morgendagen bringer sier jeg bare..

ORIGINAL: ~*Becca*~

gir du bort han som støtter deg og vil gi deg plastisk kirurgi???[8|]

Neeei.. kan jo bare ha han på utlån i de dagene det tar før steinen går ut.. Stakker mannen[:D] Han får alt han ønsker servert på sofaen der han ligger, han får sove akkurat når han vil, han får spille pc og playstation så mye han vil, vasket hele huset grundig i gårkveld for at i dag skal jeg dra til mamma med småen og være der til i morgen slik at han får slappe helt av og takle smertene. Har lagt klar alle måltidene i kjøleskapet slik at han bare trenger å varme det i microen. Men han liker å syte og lage seg litt til.. akkurat som en liten unge.. [:D]

ORIGINAL: forumhorA

min sambo jobber så mye at han er ikke å se om dagen,
så jeg kan ta din på dagtid, så slipper jeg å sitte her alene[8D]

Han er et godt selskap også ja![:D]

Ai, ai, ai... alt hva du går glipp av[8D] 

nei ikke si det da!! har de ikke norsk på den?![:D]

Nei, desverre. kJøpt sexy korsett derfra i dag - ca 100 nok med porto og alt!!! *friste* 

Er det fra priv personer?[8|] Er det bud eller direkte kjøp?

men må nok si jeg har hatt nok syting denne uka så trenger ikke en til.. vis han ikke godtar og ligge i kjelleren da i ett hundebur? hehe

Back
Topp