1pp etter MA.

Er også gravid igjen nå etter MA i mai. Hadde kjemisk i juni, vanlig mens i juli og gravid nå i august. Det føltes som om jeg aldri skulle bli gravid igjen, men har en god følelse nå og tror dette skal gå. Ønsker dere lykke til alle ❤️
 
Samme her. Skal komme i helgen, men foreløpig ikke noen tegn til symptomer rundt den og gtest er blenda hvit.

Er det lenge siden du mistet?

Er 5 uker siden i dag... Så nå er jeg så lei av å vente, utålmodig som fy :p

Hadde en del rester så vi fikk beskjed om å vente sånn at tr kunne skylle ut resten. Og kroppen sånn sett ble helt klar for ny graviditet.

Spottingen er begynt igjen, så håper at det betyr tr i nær fremtid...

Enn du?
 
Da har du nok kvittet deg med det som var igjen :)
Blir en kjempe spennende periode for deg med prøving framover da :-D

Ja, jeg har bestilt "teste-sett" på billige tester og et nytt termometer (kom i posten i går), så nå er vi klar, når tr har vært på besøk om noen uker. :D

Og med alle de kjerringråd her på forum, blir det nok litt grapefrukt juice og solvipect i samme svingen. :hilarious:
 
Er også gravid igjen nå etter MA i mai. Hadde kjemisk i juni, vanlig mens i juli og gravid nå i august. Det føltes som om jeg aldri skulle bli gravid igjen, men har en god følelse nå og tror dette skal gå. Ønsker dere lykke til alle ❤️

Så spennende da. Nettopp hatt samme som deg. Driver stadig med blødning etter kjemisk, så det er veldig oppløftende å høre, at det kan gå så kjapt med å bli gravid igjen. :Heartred
 
Så spennende da. Nettopp hatt samme som deg. Driver stadig med blødning etter kjemisk, så det er veldig oppløftende å høre, at det kan gå så kjapt med å bli gravid igjen. :Heartred

Trist å høre. De fleste jeg kjenner som har opplevd dette har blitt gravide igjen fort. Det gjelder nok for deg også skal du se :)
 
Er 5 uker siden i dag... Så nå er jeg så lei av å vente, utålmodig som fy :p

Hadde en del rester så vi fikk beskjed om å vente sånn at tr kunne skylle ut resten. Og kroppen sånn sett ble helt klar for ny graviditet.

Spottingen er begynt igjen, så håper at det betyr tr i nær fremtid...

Enn du?

Er fem uker siden her også, så vi er litt i samme båt :)
Jeg er absolutt like utålmodig som deg, kan nesten ikke vente til neste el. Håper bare så inderlig det klaffer, både for meg og deg :)

Har ingen spotting enda, men kjente i formiddag at jeg hadde litt stikkinger i eggstokkene, så det kan jo være tegn på tr. :)
 
Trist å høre. De fleste jeg kjenner som har opplevd dette har blitt gravide igjen fort. Det gjelder nok for deg også skal du se :)


La oss håpe dette gjelder for oss andre også :)
Det er virkelig en tålmodighetsprøve å vente på tr og el etter en abort.
Men vi krysser fingre og tær for at vi alle treffer raskt igjen ❤️
 
Hei:)
Jeg vil gjerne være med her jeg og, da jeg tok piller for ma i går. Trodde jeg var 9+3 men det hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Var på tidlig ultralyd for å sjekke om det var liv, og det var grusomt å ligge der i mens jordmor iherdig prøvde å finne noen tegn til liv. Er ihvertfall glad jeg ordnet tul i uke 9 og ikke ventet til uke 12 som egentlig var planen.

Ønsker dere alle lykke til! Er veldig klar for en ny start og begynner å prøve etter første menstruasjon.
 
Hei:)
Jeg vil gjerne være med her jeg og, da jeg tok piller for ma i går. Trodde jeg var 9+3 men det hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Var på tidlig ultralyd for å sjekke om det var liv, og det var grusomt å ligge der i mens jordmor iherdig prøvde å finne noen tegn til liv. Er ihvertfall glad jeg ordnet tul i uke 9 og ikke ventet til uke 12 som egentlig var planen.

Ønsker dere alle lykke til! Er veldig klar for en ny start og begynner å prøve etter første menstruasjon.


Uff så trist at dette har skjedd med deg også <3

Er helt enig i at den følelsen når du er på tidlig ul og de om igjen og om igjen prøver å finne noe er helt grusom.
Håper det går bra med deg

Lykke til med prøvingen etter tr.
 
Hei:)
Jeg vil gjerne være med her jeg og, da jeg tok piller for ma i går. Trodde jeg var 9+3 men det hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Var på tidlig ultralyd for å sjekke om det var liv, og det var grusomt å ligge der i mens jordmor iherdig prøvde å finne noen tegn til liv. Er ihvertfall glad jeg ordnet tul i uke 9 og ikke ventet til uke 12 som egentlig var planen.

Ønsker dere alle lykke til! Er veldig klar for en ny start og begynner å prøve etter første menstruasjon.

Akkurat samme som meg - både med tid osv. Var absolutt ikke morsomt å ligge der i det hele tatt nei. Tok piller på mandagen, så har hatt blødning i 4 dager nå.

Så lykke til med prøving på deg også. Nå skal vi bare stoppe og blø og så vente på tr, så er vi klar igjen og ved godt mot håper jeg... :Heartred
 
Hadde utskraping i april, og fikk beskjed med å vente 6 mnd før vi prøver igjen fordi dette var en blæremola (kreftsvulster i det som skulle bli morkake). Vi har praktisert "hoppe av i svingen" og nå mistenker jeg at vi kanskje har havnet i "uløkka", men en potensiell lykkelig en:) Kjente EL murring dag 13 med "hopp av i svingen samleie" samme dag. Denne murringen og smertene har vedvart og økt i styrke. Pluss at det renner vann fra skjeden. Nå kjennes det ut som om "det er noe i magen", den kjennes full på en måte. Kan graviditet kjennes så tidlig? Er bare på dag 16 nå...
 
Vi skulle jo vente til etter første mens... Har nå straks gått 6 uker... Og fortsatt ingen tr... Helt tilfeldig tar jeg i dag en el-test:

ImageUploadedByBV Forum1471342349.904372.jpg

Så da MÅ vi jo bare prøve....
 
ImageUploadedByBV Forum1471357184.438233.jpg

Jeg er nå fire dager ikm og fikk dette på el test. Noen som kan tolke for meg?
 
Sikker på du hadde el første gang?

Begynner jo å tvile litt nå da :-/
Var bare det at det slo ut på el på CB advanced ferilitetsmonitor for to uker siden.

Men altså jeg har allerede vært på å utnyttet min samboer bare sånn i tilfelle ;-)
Skal teste igjen i morgen og kanskje i kveld.
 
Begynner jo å tvile litt nå da :-/
Var bare det at det slo ut på el på CB advanced ferilitetsmonitor for to uker siden.

Men altså jeg har allerede vært på å utnyttet min samboer bare sånn i tilfelle ;-)
Skal teste igjen i morgen og kanskje i kveld.
Skjønner veldig godt hva du mener
Vi får håpe vi har litt mer kontroll snart :)

Hmm, rart da... Kan jo være kroppen har prøvd på el, men ikke fått til. Og nå prøver på nytt? Du får fortsette å se de neste dagene. Temper du? Da ser du jo om el virkelig fant sted...
Hehe, lurt ;)

Vi får håpe det! Hadde gjort seg med litt opptur nå :)
 
Back
Topp