1mnd igjen

Hege23

Glad i forumet
36 uker i dag :) Har termin den 17 Desember. Nå er det bare en mng igjen, jippi.
En uke før jeg går av med permisjon fra jobben. Nå gleder meg jeg noe såååååååå mye, selvom jeg er også litt redd for åssen det her vil bli.

Kommer jeg til å fikse all ting? Blir hele livet mitt forandret nå som lille Jenny kommer til verden? Tenker masse på det også (litt skremmende innimellom)

Åssen blir fødselen? Jeg gruer meg jeg da, har prøvd å fo0rbrede meg på den, noe som jeg ikke klarer... Men nå har jeg ikke så mange valg det kan jo skje når som helst.....

Grattis vennen.
Håper alt går bra. Bare nyt permisjonen og slapp av du. Trenger det før fødselen.
Klem

1 mnd igjen her også!!!!!

Har også termin 17 des!
Tenker mye på hvordan ting blir når lillejenta vår kommer...hvordan er hun, tenk om hun har kolikk, eller er veldig urolig. Tenk om hun er rolig og sover på nettene(ønskedrøm)[;)]
Alle barn er jo så forskjellige. Hun er og har vært i mange mnd. utrolig aktiv i magen i hverfall...hehe.

Tenker ikke så mye på fødselen, gleder meg mest til å oppleve det, men herregud... det gjør sikkert sykt vondt, men som alle sier, smertene er borte på et blunk når lille er ute!

Lykke til, d siste ukene!!![:)]

Jeg har 5 uker og 4 dager igjen... tiden går fort. Helt utrolig. Mangler fortsatt litt utstyr! Men kommer i mål etterhvert.

Hei![:)]

Ja, nå er det kun 4 uker og 4 dager igjen, termin 19. des. Så nå gleder jeg meg veldig til å se hvordan den lille ser ut, begynner å bli litt utålmodig nå. Men, mangler fortsatt noen ting og så må jeg kjøpe julegaver, så håper ikke hun kommer enda ihvertfall og mye før tiden.

Kun 1 og 1 dag igjen på jobben, så det gleder jeg meg enormt til. Har nedtelling der, skal bli godt å slappe av og nyte den siste tiden hjemme. Gleder meg også til jul, blir spennende å som om hun kommer til julaften, håper ihvertfall det[;)] Da blir det årets aller beste julegave ihvertfall, det er no helt sikkert![:D]

Lykke til alle sammen!

Kristine[:D]

eg har barra 3 veker og 4 dagar ijenn t termin [:)] ska bli deiligt når d e øvestått [;)]

Fødselen blir som den blir...[;)]
Er så herlig når det er overstått,da glemmer du alt!
Ja,livet blir mer eller mindre totalt forandra- en kan liksom ikke bare kaste på seg jakka for å gå ut en tur, en har en liten en som trenger tøy og vogn...
Men er herlig da,livet får en helt ny betydning!!![:D]
Kos deg masse,og nyt den siste tiden- skal ikke se bort ifra at du vil savne de små ivrige sparka inni magen.

Back
Topp