1mnd! <3

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
ImageUploadedByBV Forum1362826385.304794.jpg

Kan ikke fatte at dette er en måned siden! Hjelp hvor fort tida flyr! Rundt en måned akkurat siden jeg virkelig fikk henne i armene mine, litt over to timer etter at hun ble født! Kanskje jeg skal prøve å få posta fødselshistorien i dag da, passer godt det! Men advarer dere den ble ganske lang! Var visst godt å få bearbeidet litt med skriving :)

ImageUploadedByBV Forum1362826640.494341.jpg

Nydelige jenta mi <3 en måned og 800 gram større enn på det første bilde <3 mammas skatt <3

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1362826361.490683.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1362826361.490683.jpg
    62,2 KB · Visninger: 25
Vil gjerne lese fødselshistorien din:-) Fin ho er<3

Nydelige veslemor!:)
Vil gjerne lese historien din. :)

Må vel skrive min snart jeg også.. Følger jo etter med 1 mnd i morgen:-P Fy så fort tiden har gått!!!! Glad jeg tar det mer med ro og koser meg mer enn med første:-)

Skal få lagt den ut i løpet av dagen, har den på pcn, og så må jeg bare skrive den helt ferdig... Men må advare dere, den ble laaang... Har skrevet den mest for min egen del, for å huse alt, så er ganske detaljert, men orker ikke skrive en til for å legge ut her,så for heller de som orker lese hele :)

Skal få lagt den ut i løpet av dagen, har den på pcn, og så må jeg bare skrive den helt ferdig... Men må advare dere, den ble laaang... Har skrevet den mest for min egen del, for å huse alt, så er ganske detaljert, men orker ikke skrive en til for å legge ut her,så for heller de som orker lese hele :)
Det går bra:-) Gjør ingenting om det er langt og detaljert:-) Det gjør det gjerne mer spennende å lese:-)

Back
Topp