1måned igjen

Linni

Forumet er livet
VIP
I dag er det bare en måned igjen til jeg skal inn å se om jeg er moden nok til å bli satt i gang. TIden går jo så fort så nå må jeg få ut fingen min [;)]

Hvorfor skal de sette det i gang? Eller planlegge det nå allerede?

Legen gjør alt de kan for å slippe keisersnitt så derfor har jeg fått tilbud om å sette det i gang. Men gjør det ikke hvis jeg ikke er moden nok for da kan det ta sin tid.
Hadde time hod jordmor så det er derfor det er allerede satt opp.

Håper du slipper keisersnitt. Huff, så fort tiden går! Snakk om å kanskje være moden allerede... Hjelp!!! [&:]

Tiden går fort den ja [;)]
Jeg kunne tenkt meg mest keisersnitt selv da men tenker litt på mannen min og ikke minst den lille i magen. Den har det best med å komme ut der nede ikke ut magen [:D]

Heisann!
Jeg vil bare si at jeg synes du er så flink som tenker sånn!! Har lest noen av dine tidligere innlegg om hva som skjedde med sønnen din og synes at du er så modig som klarer å gjøre det du synes er best for barnet og mannen din uten å tenke på deg selv! Jeg blir også fulgt godt opp denne gangen og prøver å tenke slik som du gjør, selv om jeg nok også av og til skulle ønske de sa at jeg burde ta planlagt keisersnitt!
Men det hjelper å se at andre har det på samme måten og er positive [:D]
Klem fra snusken!

Back
Topp