• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

1jente og 1 spire??

Heidi10+12

Gift med forumet
har noen hørt noe mer fra hu i dag??

er så spent på hva som skjer!!

Jeg er også spent!

noen som sladdrer for hu??

Jeg gjør det...skulle ønske jeg hadde noe saftig sladder, men nei...har ikke hørt noe fra ho [8|]
vurderer å sende en mld, men vil jo ikke forstyrre heller da.... hva synes dere ?

Fikk mld av ho nå. Hun og jente babyen (som fortsatt er inni magen [;)])har det bra. Hun er på vei hjem fra sykehuset og vil gi dere en oppdatering så fort hun kommer hjem.

så bra [:D]

da har jeg kommet meg helt hjem......Beklager tregheten hehe[:D]

viste seg da jeg kom på sykehuset at jeg hadde fått time på feil plass og da tok ting plutselig veldig tid.

Har tatt ctg og den viser sammentrekninger en del kynnere og noen som er på grensen til rie....Var ikke lett å få vite om det er fostervann eller ikke. Men kom ikke noe særlig ut nå hvertfall..
Må ta det rolig de neste ukene og håpe hun blir to-tre uker til sa dem.... også skal vi inn på ny sjekk til uke da med ul.....SÅ får vi se hva dem sier da.

Må reise inn med minste tegn til endring...så nå er det bare å ta livet med ro noen uker.....[;)]Men hun blir nok ikke inne til termin...så hver uke er en pluss...

Takk for alle omtanken fra dere jente....så koselig å se[:D]blir nesten rørt jeg....

Back
Topp