1hege\taza

hegemw

Forumet er livet
krysser fingrene for at dette går bra.

blir spennende å høre fra dere når dere kommer hjem

lykke til begge to

Hvordan har det gått med dere  i dag jenter, venter spent på gode nyheter[:D]

ORIGINAL: twinanne

Heisan. Morro dere husker på oss!!

Det ble 6 egg den her gangen, så jeg dobbla siden sist, kan ikke klage på det[;)]

Blir insaminering av alle den her gangen, så skal bli spennende å høre hva de sier i morgen. Ingen befruktede sist gang, så vi får se, vi får se.

En god del mer ubehag i dag også, spesielt på høyre side, men det går bra[:D]

Nå venter jeg spent på 1hege her!!

ORIGINAL: Taza

Heisan. Morro dere husker på oss!!

Det ble 6 egg den her gangen, så jeg dobbla siden sist, kan ikke klage på det[;)]

Blir insaminering av alle den her gangen, så skal bli spennende å høre hva de sier i morgen. Ingen befruktede sist gang, så vi får se, vi får se.

En god del mer ubehag i dag også, spesielt på høyre side, men det går bra[:D]

Nå venter jeg spent på 1hege her!!

Så bra at du dobbla antallet då[:)] Holder du på med isci?

Taza dette her går nok bra, du trenger jo bare 1-2 egg. Til samenligning første gang fikk jeg bare ut 2 og satte in 2 - 2. IVF fikk jeg ut 5 og hviste at 2 var på kanten i størelse, og jeg hadde rett og det ble 3 befrukta. Krysser fiingrene for at svømrene greier jobben sin nå. lykke til vennen - denne gangen blir du ruger vennen, skal tenke på deg i morgen jeg og krysser fingrene for deg. [:)]

1Hege jeg venter spent[8D]

ORIGINAL: hegemw

det er jo bra taza, så da tvangsbefruktes da.
krysse fingrene for at du blir ruger på et flott egg

Sign denne. Masse lykke til.

Hei jenter[:)]
Jeg fikk ut 12 egg i dag, å er overlykkelig!
Dette er jo bare fra venstre side, høyre side fikk de ikke tak i!
Jeg er veldig øm nederst i magen, slik har jeg ikke kjent det før.
Jeg også doblet anntallet siden sist.
Gode ods da taza[:)]

Så utrulig bra då!! Krysser fingrane for at mange blir befrukta[:)][:)]

Fekk ikkje tak i den høgre eggstokken? Gøymde den seg?[;)] Var det egg der og?

1Hege dette var jo bra da, så mange på en side, og de i den andre eggestokken er igjen, kan du være i faresonen for OHSS nå? Ta vare på deg selv da vennen og jeg gleder meg til din oppdatering i morgen, krysser fingrene får at du får noen på frys også og at det blir mange som blir befruktet og deler seg flott.

Krysser fingrene for at eggene deres godgjør seg inatt og dere får gode nyheter imorgen.
Spennende å følge med på dere.[:)]
Lykke til begge to

OHSS??
Er det forkortelse av overstimmulering?
På forrige forsøk fikk de heller ikke tak i den høyre, å da hadde jeg ingen "bivirkninger", men det skal jeg spørre dem om på torsdag!

Den høyre eggstokken har antaglig grodd fast lannnngt der oppe, så de tør ikke stikke så langt!
De trodde kanskje det kan komme av keisersnittet som jeg tok for snart ni år siden!
Men jeg er veldig godt fornøyd med 12 egg da, håper jeg får noen på frys nå da!

1Hege det er overstimulering ja, for dersom vi bare skriver overtsimulering så er vi jo det alle sammen da når vi har flere egg enn en normal syklus, men med OHSS det det det de kaller det når det blir 17+ egg da, og du har jo noen egg i den andre også, men dette dukker bare opp etter egguttak og at foliklene kan bli fylt med væske - så det kan o hende at det er greit når den andre ikke er tømt og får sin naturlige tømming, men jeg er litt usikker når det var såpass i en om det kan ha noe å si også, kan ikke helt dette her jeg.

Men da e jo ikkje så farlig om dei ikkje får tak i den når du får så mange egg på ei sida[:D][:D] Satser på at du får ein del i frysen[:)]

Eg mangler ein del av eine eggstokken min, og legen trur ikkje den vil produsera egg, så det er jo kjempe spennande å høyra at ein kan få så mange på ei sida.

Bra Taza, det blir spennede å få høre i morgen da.
Vi må krysse fingrene

Takker og bukker for alle lykkeønskningene[:)][:D][;)]

Back
Topp