Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi klarer ikke å bli enig her hjemme. sist hadde jeg navn klart lenge før men nå er jeg/vi virkelig ubeslutsom. Har dere navn klar? Eller iallefall en liten navneliste??
Helt enig. Guttenavn er vanskelig... forrige gang var det klart flere uker før hun kom. But this timee..... evig diskusjoner i hjemmet, og jeg blir gal av det haha
Vi hadde en liste med guttenavn jeg og samboer likte veldig godt, men så hadde jenta vår fått for seg et navn, og sa bestemt at DET skal lillebror hete og nå har navnet begynt å bli veldig godt likt av mor og far og, så storesøster fikk bestemme navn
navnene på lista vår var:
• Liam
• Phillip
• Sullivan
• Loke
• Scott
• Tim
• Colin
• Morgan
• Aaron
• Antoni
Vi hadde bestemt oss. Har egentlig bestemt oss to ganger. Er glad gi ikke har annonsert det for er sykt usikker igjen. Selv om vi til og med har kjøpt navnesmukker. Med de to andre har navnet vert klart fra ultralyd. Og her sitter vi i uke 34 og er kjempe usikker...