19752

MTDC

Forumet er livet
VIP
innlegg har vi nå, altså har vi klart dagens krav med god margin.. (krav: 140 innlegg, vi har over 300)

Hva sier dere til å ta en pause frem til i morgen kl 12, sånn at vi ikke skravler oss ferdig i alle slags temaer til skravle-så-mye-vi-klarer-døgnene? :P

Da tar jeg litt pause og fortsetter eksamenslesingen!

innlegg har vi nå, altså har vi klart dagens krav med god margin.. (krav: 140 innlegg, vi har over 300)

Hva sier dere til å ta en pause frem til i morgen kl 12, sånn at vi ikke skravler oss ferdig i alle slags temaer til skravle-så-mye-vi-klarer-døgnene? :p

God idé :-)

Da innvilger vi oss en liten pause, ja.:)

Da kanskje jeg får tid til å pakke litt :P

Jeg må avgårde og kjøpe joggesko til tassen i morra, men skal prøve å dra rett etter levering i bhg.:p (han har bestilt noen helt spesielle de kun har på én butikk - som selvfølgelig er et stykke unna... Må slutte å la ham bestemme fargene...:p)

Jeg må avgårde og kjøpe joggesko til tassen i morra, men skal prøve å dra rett etter levering i bhg.:p (han har bestilt noen helt spesielle de kun har på én butikk - som selvfølgelig er et stykke unna... Må slutte å la ham bestemme fargene...:p)
Haha:D Herlig når de er bestemte;) Mi skal stort sett bare ha sko med rosa på, men det er heldigvis ikke vanskelig å finne;)

Det ble de skoa han ville, gitt.:p og så var det avviklingssalg på en annen skobutikk, så da ble det matchende sandaler også.:p satser på at det er en fornøyd tass som kommer hjem senere.:)

Det ble de skoa han ville, gitt.:p og så var det avviklingssalg på en annen skobutikk, så da ble det matchende sandaler også.:p satser på at det er en fornøyd tass som kommer hjem senere.:)
Så bra :D

Back
Topp