B
Bkno2015632
Guest
.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på dere
Jeg er henvist til IVF på Rikshospitalet. I ventetiden går jeg på Letrozol og Metformin. Venter eggløsning en av disse dagene.
Legen min var usikker på om Riksen var forbeholdt de med «tyngre problemstillinger» enn meg. Dersom vi blir avvist der, står henvisning til Porsgrunn for tur. Jeg har et modningsproblem, altså mange egg, utredning viser at vi kommer til å klare å få egne barn, vi må bare ha hjelp til å plukke ut det riktige egget [emoji2] Mannen er problemløs
Så; vet dere om Riksen er forbeholdt litt tyngre problemstillinger som feks krever operasjon? Alle tips og erfaringer tas i mot med stor takk![]()
Takk for fint svar [emoji8] Det er slike opplysninger som gjør det lettere å gå denne tiden i møte [emoji16][emoji1303]
Jeg har AMH på 41. Mange fine egg, men dessverre mange som er av svært dårlig kvalitet. Vi trenger derfor hjelp til å plukke friske og fine egg til forsøka. Lang og kort protokoll har jeg ikke peiling på enda...
Ble du gravid på første forsøk/innsett? Legen mente at vi lett kom til å bli gravide ved slik hjelp, da alt annet ligger til rette. Men etter et år med prøving på egenhånd klarer jeg liksom ikke å tro på at det skal gå så lett herifra...
jeg synes det var grusomt.Man må nesten ha det ja, lokalbedøvelse får man også.Så bra at man får smertestillende... Jeg har av en eller annen grunn forestilt meg at man ikke får det [emoji38]
Godt innsett er bedre! [emoji1319]