19 uker

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
i dag =) har vært på ul i dag og alt så kjempe fint ut.. fikk termin 14 juli..

siden vi ikke ønsker og vite kjønn så er det en liten baby i magen min hehe
jeg sier gutt mannen sier jente..

jeg mobber mannen med att det er gutt siden han ønsker seg jente hehe

Grattis :D
så arti da :) spennende å ikke vit kjønne å da [;)]
Ønske dåkk alt godt framover :) håpe dåkk får en fin dag[:D] kos dåkk masse [:)]

åååh vi gleder oss til å få vite hva det er og til å se lille glede [:)][:)][:)][:)][:)]

så moro med ul[:)] å bra att alt sto bra til med den nye verdens borgeren[:)][:)] blir spennende å se hva det blir da, moro med overraskelser[:D]

Gratulerer med 19 uker
Godt å vite at alt er bra med lille spiren din. Ønsker dere alt godt, og masse lykke til fremover[:)]

Godt å høre at alt står bra til inni magen [:D]

grattis me 19 uker[:D]

blir spennande å se ka d blir[:D]

kos deg masse videre[:D][:D]

Åh så gøy...!! Savner den tiden med ultralyder og spenningene om hva som skjedde uke for uke..!!! Og tenk..!! 19 uker allerede..! Snart halvveis...!! [:-]

Gleder meg til å høre hva det blir, og se bilder nurket etterhvert [:D]

ORIGINAL: KatrineH

Åh så gøy...!! Savner den tiden med ultralyder og spenningene om hva som skjedde uke for uke..!!! Og tenk..!! 19 uker allerede..! Snart halvveis...!! [:-]

Signerer denne jeg[:)][:)] Og det og ikke vite hva det blir, er jo bare en spennende avslutning på en fødsel...ble det en gutt eller jente liksom... [;)]

ORIGINAL: Myfirst

Gratulerer med 19 uker
Godt å vite at alt er bra med lille spiren din. Ønsker dere alt godt, og masse lykke til fremover[:)]

Sign!! Håper du får et flott svangerskap!!!

ORIGINAL: KatrineH

Sign[:D]

å hjelpes og dere har svart damer.. hehe klarer ikke og svare en og en så velger og ta en felles svar til alle..

for det første tusen takk =) vi var jo også forsinket til ul pga parkerings problemer.. de som kjenner til haugesund sykehuse veit hvordan dette er.. men jm tok det kjempe fint og bare smilte da både jeg og gubben kom og så råd ville ut etter og leita etter parkering i 25 min.. hehe.. (foresten veldig glad gubben kjørte jeg. hadde jeg kjørt selv hadde jeg bare begynt og grine)

ja tenk om en uke er jeg halveis[:-] hvor har tiden blitt av? synes det går litt fort nå og nærmer seg ufrivilig den uka jeg mista.. ser helst og ligge i koma den uka jeg men fungerer nok dårlig det..

kommer nok aldri og legge ut bilde på bv a den lille så derfor er jeg glad vi har den andre siden hehe

masse klemmer...

Nå fikk jeg frysninger[:D]
Gratulerer så mye med 19 herlige uker, og måtte det bli mange fler[:D]

Blir spennende å se om det er ei lita tutte eller en liten pjokk i magen din

ORIGINAL: ElisabethRB

Nå fikk jeg frysninger[:D]
Gratulerer så mye med 19 herlige uker, og måtte det bli mange fler[:D]

Blir spennende å se om det er ei lita tutte eller en liten pjokk i magen din

gleder meg masse til og se hva som kommer ut jeg også.. ene dagen vill jeg ha gutt andre dagen jente hehe.. så ja går ikke ann og ta magefølesen heller her for den sier begge deler.. hihi

tusen takk foresten =)

ORIGINAL: Myfirst

Gratulerer med 19 uker

sign:))

Back
Topp