-19% i vekstavvik..

LilleLisska

Forumet er livet
E det mye ? [8|][:)]

ikke så galt tror jeg..
Oliver var -15% i uke 37. Kom ut 3700g 40+1

Ok, ja skal på kontroll på tirsdag [:)]

ORIGINAL: Mikke

Det er litt for mye kanskje, men ingen superkrise.

De sier jo at +/- 15% er innenfor "normalen" og det spørs jo hvor nøye de har klart å måle.. men regner med at du får flere kontroller da.

Guttene mine var motsatt dem da. Lillebror hadde +19% og det brydde de seg ikke spesielt om, men storebror med +59% var litt mye, men han hadde også en navlestreng som ikke virket på slutten så det var jo enda mer sjokkerende (og det er derfor de skal følge ekstra nøye med om man er for langt på - siden i tilfelle det kan være SF eller noe slikt, men det trenger ikke bety noe)

+59 %?? Hvor stor var han ved fødsel?

ORIGINAL: *April*

De sier jo at +/- 15% er innenfor "normalen" og det spørs jo hvor nøye de har klart å måle.. men regner med at du får flere kontroller da.

Guttene mine var motsatt dem da. Lillebror hadde +19% og det brydde de seg ikke spesielt om, men storebror med +59% var litt mye, men han hadde også en navlestreng som ikke virket på slutten så det var jo enda mer sjokkerende (og det er derfor de skal følge ekstra nøye med om man er for langt på - siden i tilfelle det kan være SF eller noe slikt, men det trenger ikke bety noe)

Lure på det samme [:)]

ORIGINAL: BollaOgRampen

ORIGINAL: *April*

Lure på det samme [:)]

Det lurer jeg og på[:D]

Oi Mikke, han va stor til å være prematur ja! Jenta mi va 3155 gr 5 daga etter termin..

Men bra alt va fint ellers da [:)]

Småen her hadde rundt 30% avvik - veide 2,6 til termin.
19% er ikke så ille mye. Tipper rett rundt 3kg

Jenta mi hadde rundt -19-20% i vekstavik. Hun var 2978gr når hun ble født.

Back
Topp