19 egg

hegemw

Forumet er livet
ja da var utaket over, og blei 19 egg ut.
var litt vondt denne gangen, men var nok ganske dopet også, hehe svarte helt feil flere ganger, litt morsomt ja.
så er det å ringe inn imorra etter kl 11.

må også drikke 3 liter vann pga overstimulering, så måtte jeg inn til porsgrunn kl 09 onsdag å ta blodprøve.

wow! så mange egg[:)]
spennende å høre hvor mange som blir befruktet, da.
lykke til[:)]

Oioi!! Da blir spennande i måro[:D][:D] Håpar du føler deg i ok form. Veit ikkje så mykje om overstimulering, men det er vel ganske ubehagelig? Lykke til[:)]

Wow, 19 egg, så bra. [:D]
Blir spennende å høre imorra da.
Krysser fingre og tær for mange befruktete egg.

Hegemw det var flott at det var så mange fine egg da, men jeg håper du ikke får alt for mye problemer nå, så hold deg vekk OHSS vi vil ikke ha besøk av deg her. Men det er fint at de passer så godt på deg da.

Skal bli spennendes å høre i morgen hvor mange befrukta egg det blir ut av de 19, jeg håper at de fleste var av riktig størrelse og av god kvalitet da. Det blir nok noen på frys denne gangen også for deg kan jeg tenke meg, lykke til med dommen i morgen.

Hvordan er det, du får vel bare satt tilbake et egg pga alderen din, eller har de snakket om to til deg?

ja blir vel kanskje noen på frys ja.

ho spurte meg, sa jeg øsnket 2, skulle snakke med legen.
men hvis det var et kjempe kjempe bra egg så satt de nok bare inn 1 men ellers så kunne de kanskje sette inn 2 egg, men skulle høre med legen, som sagt de skulle se ann eggene først.

Hege da håper jeg at du bare får satt inn et egg, da mener jeg at jeg håper du har super kvalitet på eggene dine. Du får nok ikke satt inn to supre egg kanskje.

Men nå er jeg nysgjerrig da, hvem var det du hadde i dag da,var det Kahn som vanlig eller? Hvem andre var det da, sykesøstre og hun på labben?

Når skal du ha akupunktur til onsadegen da?
Og nå har du vel et klokkeslett på insettingen din?

[8D]eh...spørr jeg og graver færlt nå, stakkar lille Hege som trenger å slappe av nå[;)]

ORIGINAL: twinanne

Hege da håper jeg at du bare får satt inn et egg, da mener jeg at jeg håper du har super kvalitet på eggene dine. Du får nok ikke satt inn to supre egg kanskje. nei får bare satt inn 1 hvis det var veldig bra kvalitet.

Men nå er jeg nysgjerrig da, hvem var det du hadde i dag da,var det Kahn som vanlig eller? Hvem andre var det da, sykesøstre og hun på labben? kahn var legen, monica var der, så hun laben og en til kom å tittet innom,

Når skal du ha akupunktur til onsadegen da? har egentlig time 11.45
Og nå har du vel et klokkeslett på insettingen din? egentlig 12.45
men pga at jeg skal ta blodprøve kl 09 kan non hende det kan bli framskyvet, da får jeg bare fremskyve timen hos bjørg håper det går hvis ikke får jeg bare ta timen jeg har.

[8D]eh...spørr jeg og graver færlt nå, stakkar lille Hege som trenger å slappe av nå[;)]
  er bare å spørre vettu, klarer å slappe av samtidig jeg :)

ellers på veien hjem måtte vi jo bare innom hvalfabrikken, hehe de har jo fabrikkutsalg, der inne var det mye godt i den butikken så blei å kjøpe en blandet med 3 forskjellige sjokolader som var b vare men er like godt det da :)

så kose meg skal jeg, hehe

Ja hege disse b varene er veldig greie altrså, om det er ltt kosmetisk feil så smaker det jo like godt for det. Har bare kjøpt der en gang jeg, da var det en eske på 1 kg tror jeg det var, til jul en gang. Det var endel på jobben som kjøpte den gangen, og da sendte vi med bestillig til mannen til ei som jobber sammens med meg, slik at han kjøpte for en hel bunsj, nam nam.....

ORIGINAL: dumidalia

wow! så mange egg[:)]
spennende å høre hvor mange som blir befruktet, da.
lykke til[:)]

Wow, veldig bra!! Du må jo være veldig lett å stimulere. [:D] Du fikk jo så mange sist og, og måtte ta blodprøve om jeg ikke husker feil. Gikk de noe ned på dosen denne gangen eller hadde du samme som sist?
Da satser vi på et prima egg inn som lblir til to blå om 14 dager og et helt fotball lag på frys!! [:)]

Sender deg en klem, synes du er flink jeg!! Må jo være ubehagelig med 19 egg...
Slapp av og kos deg riktig gost med sjokolade. Selv sitter jeg og gomler litt brownies før middag...

ORIGINAL: Sola1979

Wow, veldig bra!! Du må jo være veldig lett å stimulere. [:D] Du fikk jo så mange sist og, og måtte ta blodprøve om jeg ikke husker feil. Gikk de noe ned på dosen denne gangen eller hadde du samme som sist? fikk akkuratt den samme dosen jeg hadde sist, måtte ta blodprøve sist også ja
Da satser vi på et prima egg inn som lblir til to blå om 14 dager og et helt fotball lag på frys!! [:)]
ja satser på to streker om 2 uker.
Sender deg en klem, synes du er flink jeg!! Må jo være ubehagelig med 19 egg... ja er jo ikke akkuratt deilig syns jeg, men litt vondt skal jeg da klare, kan ta paracet hvis det blir for ille. takk for klemmen :)
Slapp av og kos deg riktig gost med sjokolade. Selv sitter jeg og gomler litt brownies før middag...

Så flott å høre om alle eggene dine! Krysser fingrene for at du får beskjed om at det er mange flotte befruktede egg i morgen [:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Wow, 19 egg, så bra. [:D]
Blir spennende å høre imorra da.
Krysser fingre og tær for mange befruktete egg.
Håper på 2 streker for deg om 2 uker[:)]

LYKKE TIL!!!![:D]

Back
Topp