.

Hehe, sikkert veldig ulikt hvordan de stiller seg til alt som skjer. Min mann gleder seg, men han er en type som ikke alltid viser så mye på utsiden. Men spør hvordan det går hver dag, og jeg leser fra babyverden appen hver dag så han får med seg utviklingen. Dette virker det som han syns er spennende :) Kanskje når magen blir synlig, og han kan kjenne liv etterhvert, så blir det mer virkelig for han også [emoji6]
 
Tror det er veldig vanlig. Vanskelig for mannen å forholde seg til det når han ikke merker det like mye på kroppen. Vi kjenner jo alt av symptomer og ting som vokser. Vent til fødselen du, det var da mannen min ble helt over seg av lykke ;)
 
Min er interessert, men vi er begge enige om at det er litt tidlig ennå å bli for engasjerte, siden vi har opplevd å miste før. Han er egentlig mer opptatt av at jeg har det bra ift. kvalme og ubehag, at jeg får i meg nok mat, at jeg ikke får i meg noe som er farlig å spise osv. og spør hvordan det går med meg. Han er litt søt da:)

Er nok ganske vanlig for mannen å ikke være altfor engasjert i starten, når ingenting synes eller man ikke har vært på UL. Engasjementet kommer nok snikende etterhvert:)
 
Her er det litt opp og ned! Men stort sett så et han veldig gira. Han sier selv at han ikke tørr å glede seg for mye før han har sett på ul at alt er i orden. Jeg har hatt litt blødninger, som er helt normalt, og da er det han som dagen etter maser om at jeg må ta en ny test [emoji23][emoji23]
 
Så snill og god mann du har. Du må ta vare på han[emoji4]
Min er egentlig og slik, men akkurat når det gjelder dette kunne han blitt litt bedre. Vil jo faktisk inkludere han så mye som mulig selv om det er jeg som må gjøre jobben med å få barnet til verden.

Blir nok bedre :)

Ja, han er veldig snill:)
Blir nok bedre etter hvert skal du se, når det blir litt mer reelt for ham:)
 
Back
Topp