ABMS Forelsket i forumet Augustmødrene 2014 Septembermødre <3 6 Jan 2014 #85 Jobb i dag, første gang i år...
MSE88 Forumet er livet 6 Jan 2014 #86 Gooood morgen!!! Eldste ble kjørt tidlig av pappaen og minste sover enda, stakkars jenta mi har uvi:/ men håper hun kommer seg
Gooood morgen!!! Eldste ble kjørt tidlig av pappaen og minste sover enda, stakkars jenta mi har uvi:/ men håper hun kommer seg
FrkFant Elsker forumet Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3 6 Jan 2014 #89 God morgen! Tidligere var boller og sjokomelk den beste frokosten jeg fikk (helsekost, jeg vet), men nå smakte det pyton. Samme med søtt smågodt. Rart Sent from my D2 using BV Forum mobile app
God morgen! Tidligere var boller og sjokomelk den beste frokosten jeg fikk (helsekost, jeg vet), men nå smakte det pyton. Samme med søtt smågodt. Rart Sent from my D2 using BV Forum mobile app
FrkFant Elsker forumet Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3 6 Jan 2014 #90 Og god bedring til lille jenta! Sent from my D2 using BV Forum mobile app
M Mattemamma Flørter med forumet Septembermødre <3 Marslykke 2016 Septemberlykke 2021 6 Jan 2014 #94 =)
M mammatilguttenmin Glad i forumet Septembermødre <3 6 Jan 2014 #95 Makrell i tomat lukter enda værre når man er gravid, gitt.. :S
T Tessababy Elsker forumet Septembermødre <3 6 Jan 2014 #98 September14spire skrev: Alt lukter verre når en er gravid:/ Klikk for å utvide … Jeg EIER ikke luktesans til vanlig, så for min del er det veldig voldsom opplevelse å lukte alt når jeg er gravid.. merkelig..
September14spire skrev: Alt lukter verre når en er gravid:/ Klikk for å utvide … Jeg EIER ikke luktesans til vanlig, så for min del er det veldig voldsom opplevelse å lukte alt når jeg er gravid.. merkelig..
Enirdna Glad i forumet 6 Jan 2014 #100 Når mild tøymykner sviiir i nesa...au! Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app