bondemamma85 Forumet er livet ❤Januarlykke 2022❤ 26 Jan 2016 #2 Blomsten90 skrev: Er det noen som har vært på rettsforberedende møte i forkant av rettssak? Barnefordeling.. Får man en pekepinn på dette møte, eller sier de ingenting? Klikk for å utvide … Et rettsforberedende møte bidrar til å avklare partenes ståsted, hvor det foreslås ordninger på det som er problematisk. Lykke til
Blomsten90 skrev: Er det noen som har vært på rettsforberedende møte i forkant av rettssak? Barnefordeling.. Får man en pekepinn på dette møte, eller sier de ingenting? Klikk for å utvide … Et rettsforberedende møte bidrar til å avklare partenes ståsted, hvor det foreslås ordninger på det som er problematisk. Lykke til
F Fantomet <3 12.05.13 <3 Lillegutt <3 26 Jan 2016 #3 bondemamma85 skrev: Et rettsforberedende møte bidrar til å avklare partenes ståsted, hvor det foreslås ordninger på det som er problematisk. Lykke til Klikk for å utvide … Takk! Det jeg håpet på!
bondemamma85 skrev: Et rettsforberedende møte bidrar til å avklare partenes ståsted, hvor det foreslås ordninger på det som er problematisk. Lykke til Klikk for å utvide … Takk! Det jeg håpet på!
bondemamma85 Forumet er livet ❤Januarlykke 2022❤ 26 Jan 2016 #4 Blomsten90 skrev: Takk! Det jeg håpet på! Klikk for å utvide … Bare hyggelig