Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja syns da du har skrevet en delmen du tok jo av som en rakketog jammen har je fått skrevet litt je oxo
![]()
TakkGratulerer! all respekt til deg![]()
Ja syns da du har skrevet en del![]()
Jepp! I morgen skal jeg være kjempe streng!!Så imorgen må du være strengere tror jeg![]()
Skal sende inn planen min imorgen slik at du kan være litt snill iforhold til hva jeg skal gjøreJepp! I morgen skal jeg være kjempe streng!!![]()
Er da bra det dahar vel aldri ligget i toppen av listene, bortsett fra i første konkurransen(da tror je at je var på topp 5 ell noe), men har da kaklet meg inn på lista hver mnd etter at je fikk låst opp skrivesperra![]()
Haha! Ja, planen din må være levert innen kl 10.00 ellers dobler jeg den!!!Skal sende inn planen min imorgen slik at du kan være litt snill iforhold til hva jeg skal gjørehehe
Er da bra det da
Syns du er her mye jeg og jeg syns det er kjempe koselig![]()
Bare ventja je er jo her endel da, men skriver nok ikke så mye som mange av dere andre ;p men nå er je ikke hektet på denne appen enda hell da![]()
Bare vent![]()
nei sant detteja je er jo her endel da, men skriver nok ikke så mye som mange av dere andre ;p men nå er je ikke hektet på denne appen enda hell da![]()
Hmmm okeyHaha! Ja, planen din må være levert innen kl 10.00 ellers dobler jeg den!!!![]()
Neida han er opptatt med den "nye" kjerra si handa tror je gubben får angst![]()
Neida han er opptatt med den "nye" kjerra si han![]()
Hmmm du får lure han i noen feller da vettuja akkurat nå er han detmen ikke sikkert han blir det hver kveld han er hjemme
![]()
Hmmm du får lure han i noen feller da vettu![]()
hehe sant nok, dissa mennene altsågår stortsett greit når je sitter her å taster på pcen da, for han ser på så mye rart på tven, og så lenge je sitter her så klager je ikke![]()
hehe sant nok, dissa mennene altså![]()