18 uker i dag!

Lush

Forelsket i forumet
Må bare juble litt over det er uke 18 i dag og 3 dager til UL!

Gratulerer med 18 uker :) Og spennende med bare 3 dager til ul da :)

Jeg må vente en uke til.. *spent*

heldiggris  

lykke til i morgen! 

Gratulerer så mye med 18 uker! Tenk, om bare 2 uker er du halvveis!!!
Lykke til på ultralyd!!!

*Jubler for deg* :) Gratulerer så mye med 18 uker :)

Gratulerer så mye med 18 uker!!!
Snart halvveis

Oj, gratulerer så mye!!

Uke 14 her, så du er et godt stykke foran meg. Kose dere på ul  Har dere lyst å vite kjønn?

AnaBanana skrev:
Uke 14 her, så du er et godt stykke foran meg. Kose dere på ul  Har dere lyst å vite kjønn?

Ja har kjempelyst til å vite kjønn :P
Jeg har hengt litt i April forumet og, siden noen terminkalkulatorer sier 30 april, mens andre sier 2 mai, og når jeg har sett alle skrive hvilket kjønn de får, så er det nesten så jeg har hatt lyst til å bestille privat UL for å finne det ut. Men nå er det bare 3 dager igjen, så det skal jeg overleve :D

Lush skrev:

AnaBanana skrev:

Ja har kjempelyst til å vite kjønn :P
Jeg har hengt litt i April forumet og, siden noen terminkalkulatorer sier 30 april, mens andre sier 2 mai, og når jeg har sett alle skrive hvilket kjønn de får, så er det nesten så jeg har hatt lyst til å bestille privat UL for å finne det ut. Men nå er det bare 3 dager igjen, så det skal jeg overleve :D

Der har du fordelen med å henge med oss mai-jentene :D Vi er mye seinere ute, så her blir du blant de første til å få vite kjønn :D

Hehe, ja sant det. Det er jo allerede noen her som har vært på ordinær UL allerede for 1 uke siden.

Gratulerer :)

du har tre dager igjen til ul, jeg har tre UKER!! :p jeg har en sen ul da, er 20 uker når jeg skal :P

Grattis

Jeg var 18 uker i går og om ei uke blir det UL på oss:)

Gratulerer med allerede 18 uker!

Back
Topp