Har dere vært på attenmånederskontroll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var det samme uken som lillebror hadde 18mnd-dagHar dere vært på attenmånederskontroll?
Hvordan gikk det? Hvor stor er han?Vi var det samme uken som lillebror hadde 18mnd-dag
Nei, her i kommunen er det ikke 18 mnd-kontroll Neste kontroll er rundt 2 års alder.Har dere vært på attenmånederskontroll?
Nei, her i kommunen er det ikke 18 mnd-kontroll Neste kontroll er rundt 2 års alder.
Har ikke noe 18mnd kontroll på vår helsestasjon tror jeg, vi fikk ny time rundt 2års dagen når vi var der i januar
Men tenkte å bare bestille en liten veie/måle/skravletime før bhg-start
Jeg bor og i Asker og det stemmer at vi ikke har noe mellom 15 mnd og 2,5 år. Men de jobber visst med å forskyve sistnevnte til 2 år, men det tar litt tid for det blir jo litt kapasitetsproblemer om man skal flytte alle på en gangVenninna mi i Asker skal ikke ha sønnen sin på kontroll før 2,5 år så det er tydelig forskjell fra kommune til kommune!
Også ble jeg litt nysgjerrig på hvem venninna di erVenninna mi i Asker skal ikke ha sønnen sin på kontroll før 2,5 år så det er tydelig forskjell fra kommune til kommune!
He he dumt å ta sånt på åpent forum kanskje, men hun har marsbarn, 2014Også ble jeg litt nysgjerrig på hvem venninna di er
Ser den! Fryktelig lenge å gå et helt år mellom to kontroller når de er så små syns jeg!Jeg bor og i Asker og det stemmer at vi ikke har noe mellom 15 mnd og 2,5 år. Men de jobber visst med å forskyve sistnevnte til 2 år, men det tar litt tid for det blir jo litt kapasitetsproblemer om man skal flytte alle på en gang
Hehe, ja vil tro dere har litt å henge fingrene i dere og Det gikk veldig bra, hs syntes han virket trygg og sosial, meget aktiv og hadde mange ord Han var 78,5cm og veide 9540gHvordan gikk det? Hvor stor er han?
Her var frøkna 80cm og 11kg Veldig runde tall Vi hadde meg lillebror også, og på konsultasjonen inne hos hs turnert frøkna rundt som hun pleier, klatret og hoppet, tryna og reiste seg Hs kikket på henne, så på lillebror som sov på fanget mitt før hun sa "Oi, skal si dere har hendene fulle!" Hun syns frøkna var veldig aktiv og tøff. Og det er hun.
He he dumt å ta sånt på åpent forum kanskje, men hun har marsbarn, 2014
Ja, ser den
Ser den! Fryktelig lenge å gå et helt år mellom to kontroller når de er så små syns jeg!
Vi var like før jul, altså ca 14,5 måneder. Da var han 87.5cm og 15 kilo. Nå er han rundt 17 kilo og 90 cm.
Jeg er stadig like fascinert!