18-mnd kontroll?

~Skorpionen~

Betatt av forumet
Ja, altså, er det noen som vet om man blir innkalt til 18-mnd kontroll med de søte små??

Jeg burde jo vite det som har tre barn, men dette har altså gått i glemmeboken. Også har jeg selvsagt rotet bort "kontroll-oversikten" min.... Jada, her er det orden folkens;)

Ja, vi skal 29. eller 30. august :) (husker ikke eksakt i farten, men har det nedskrevet, altså. På mobilen tilogmed...)

Men jeg hadde det ikke i helseboken, så jeg ringte helsestasjonen i går og fikk det bekreftet.

Me ska åg på 18 mnd kontroll ja, men ikkje før snuppå e mesten 20 mnd... Me va litt seine med 15 mnd kontrollen så då ville hs venta litt!!! Men fekk time når me va på forrige kontroll!!!

shit, ja vel, det må jeg sjekke, mamma og lurte på om vi skulle på det :-O jeg trodde ikke vi skulle før 2 år :X

lille snegle skrev:
shit, ja vel, det må jeg sjekke, mamma og lurte på om vi skulle på det :-O jeg trodde ikke vi skulle før 2 år :X

Samma her! Får sjekke litt..

vi skal ikke før 2 år vi :-O jeje.. ikke så lenge til :D 

CrazyBeautiful skrev:
Vi skal ikke før han er 2 år. Det fikk vi beskjed om på forrige kontroll.

sign

Vi skal heller ikke før Malin er 2 år :)

t0mmelise skrev:
vi skal ikke før 2 år vi :-O jeje.. ikke så lenge til :D 

. Samme her

Takk for svar, jenter :)

Tydeligvis litt ulik praksis rundt dette altså.... Jeg synes liksom å huske at vi fikk beskjed om at vi ikke ble innkalt igjen før han var to, men synes også å huske at de to eldste var på 18-mnd kontroll..

Jaja, vi har det ganske travelt framover og guttungen er jo sprek som en fole, så kanskje jeg bare skal late som ingenting en stund.. :)))

Vi skal ikkje på 18 mnd kontroll. Men vi er på ekstra kontroller annen hver måned da, men synes det er rart at ho ikkje nevner det.. Så vi har vært i juli og skal i september. Så blir før og etter :-)

Back
Topp