18. juli!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tiden går så fort :-o
Snart ferdig med ferien og barnehage/skole/jobb/høgskole står for tur.
Det blir en spennende høst da, så det blir nok veldig bra.
Min tur til å stå opp i dag, da våknet selvsagt minsten tidlig :-D
Begge er oppe nå og ferdig smurte. Flott vær, så vi drar på stranda i dag :)
Hva skal dere?

Surfer mobilt!

Tiden går så fort :-o
Snart ferdig med ferien og barnehage/skole/jobb/høgskole står for tur.
Det blir en spennende høst da, så det blir nok veldig bra.
Min tur til å stå opp i dag, da våknet selvsagt minsten tidlig :-D
Begge er oppe nå og ferdig smurte. Flott vær, så vi drar på stranda i dag :)
Hva skal dere?

Surfer mobilt!
Haha, min synsvinkel er at jeg ennå har maaaange dager til med ferie og vil helst ikke tenke på bhg-start og skole helt enda :P

Kos dere på stranda! :) Hvilken strand bruker dere? Vi bor like ved Ringshaug ;)

Hallo :)
Hermine var helt utkjørt etter reisen i går og slokna momentant kl 19 og sov helt til 07.30.
Vi bor i gjestehuset til søstra mi så her kan vi ordne oss selv og bor ikke så oppå hverandre :) Herlig luksus!

Nå koser jeg meg med kaffe og Hermine ser på Brannmann Sam. Så må vi ned til søs og spise frokost etterpå, har ikke fått handlet noe mat enda :P

Etter frokost reiser vi videre til Kristiansand hvor vi skal være i helgen, så blir det Dyreparken i morgen :D Hermine påstår at løvebabyen skal få snuse på handa hennes :eek: :P

Haha, min synsvinkel er at jeg ennå har maaaange dager til med ferie og vil helst ikke tenke på bhg-start og skole helt enda :P

Kos dere på stranda! :) Hvilken strand bruker dere? Vi bor like ved Ringshaug ;)
Ja vi har jo lang ferie igjen vi og :-)
Ser bare at ukene flyr, så her nyter vi maks!!
Vi skal nok på en liten Strand her ute på Tjøme, ellee kanskje på en litt større i nærheten av kiosk, Fynsletta f.eks! Googlet Ringshaug - ser ut som en flott Strand der da :)
T har kjøpt seg flytemadrass han må teste!
:-)
Så greit med eget hus på dere og :) utrolig avslappende!

Surfer mobilt!

God morgen!
Ganske misunnelig på dere strandløvene altså.. Det var meldt sol her i dag, men det ser mørkt ut foreløpig. :confused:

Vi stod opp 08.30.:) Nå har vi spist og kikker litt på tv. Jeg må prøve å få rydda og vaska litt etter hver, for jeg får besøk av ei i klassen min i dag. Vesla skal til besteforeldrene sine, mens jeg, venninna og mannen skal en tur ut på byen. Den eneste uka det er noe liv i byen her er under jazzfestivalen, så det blir gøy.

Ha en fin dag y'all!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Ganske misunnelig på dere strandløvene altså.. Det var meldt sol her i dag, men det ser mørkt ut foreløpig. :confused:

Vi stod opp 08.30.:) Nå har vi spist og kikker litt på tv. Jeg må prøve å få rydda og vaska litt etter hver, for jeg får besøk av ei i klassen min i dag. Vesla skal til besteforeldrene sine, mens jeg, venninna og mannen skal en tur ut på byen. Den eneste uka det er noe liv i byen her er under jazzfestivalen, så det blir gøy.

Ha en fin dag y'all!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ganske greit her nå ja :-p
ImageUploadedByBV Forum1405677108.019439.jpg

Kos dere!

Surfer mobilt!

Ja tenk! Er jo bare 2 uker igjen av juli:eek: og da 6 uker til Leoh starter i barnehagen:eek::eek::eek:
Kos dere på stranda Tea;)

Å så deilig at dem har et gjestehus, Marianne:D og godt at Hermine sov sååå lenge:) haha lykke til i dyreparken og med løvesnusing:P

Ha en fin dag på byen Ingrid:D sikkert mye liv der nå og mye å se på:)

Hallo :)

Her ligger Leoh å sover nå, og jentene leker litt før lunsj etter å ha vært ute i en park som det sto på spredere:P stor stas å bli våt! Haha.. været er veldig greit her.. sol/skyer om hverandre og en passe temp :)

Ellers har jeg fått vaska det som kan vaskes av kombivogna! Jeg skal gi den bort til barnehagen:)

Usikre planer har vi å:P haha.. så får se hva som skjer iløpet av dagen :)

Ønsker dere en fin fredag!

Skjer a?
Ikke no liv her jo :P

Liana har ikke sovet på dagen idag, så hun slokna når hun ble lagt kl 18:45;)

Jeg har akkurat spist litt kveldsmat og skal se på tv og brodere :)

Har dere hatt en fin dag idag?

Back
Topp