18+6 uker og spydde blod idag

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
Høres kanskje dramatisk ut og farlig, men jeg tar det egentlig ganske rolig selv.

Men øsnker å spør dere da for å høre hva dere tror det kan være?

Jeg har vel spydd hver dag siden uke 3 i svangerskapet. men de siste 6 ukene så er det kun om morningen jeg er dårlig og kvalm.
De siste dagene har jeg vokna opp med blod i munnen. prøver å sjekke tannkjøttet og tennene, men ingen tegn til at det kommer der fra,
så nå idag tok det noen timer før kvalmen kom, og jeg spydde som vanlig, men i tillegg kom det blod. ikke kjempe mye, men heller ikke lite.

Er ikke naseblod heller, som helsesøstera spurte meg om.
fikk time hos legen imorgen, men noen av dere som kanskje har opplevd dette?

Jeg vet ikke, men kansje du har fått no sår siden du har kastet opp så lenge :)

Lykke til i morgen ihvertfall

jeg kastet opp blod daglig i siste svangerskap... tilogmed på operasjonsbordet når han kom til verden...

Hos meg var grunnen at jeg ikke hadde noe å kaste opp, og alle brekningene gjorde at jeg begynte å blø nedover hals/svelg/magesekk...

Var dog ikke snakk om mengder hos meg.. kanskje en t-skje om dagen...

:)

ja tenker at det kanskje ikke er noe verre enn sår i halsen.. var mer enn en t-skje her da...

*Renate* skrev:
Jeg vet ikke, men kansje du har fått no sår siden du har kastet opp så lenge :)

Lykke til i morgen ihvertfall

ja, det jeg og tenker, men kastet opp like mye sist svangerskap uten noe blod:)

takk for det:)

Jeg spydde blos med Pernille... men da tror jeg at jeg hadde blødd neseblod på natta.. :)

ja er sikkert normalt hvis du har blød naseblod:)
men det har jeg aldri gjort:) hehe

Jeg spydde blod i uke 17, ikke rent blod men oppkast med blodspor. Det var bare såre slimhinner i halsen fordi man har spydd såpass lenge! Ville tatt kontakt med legen hvis det vedvarer, da!

Back
Topp