18+0 og spark

Jeg er en dag kortere enn deg og førstegangs, har en liten bump nederst på magen. du verden så kos det må være å kunne strutte slik da :D Jeg er der at jeg føler jeg bare ser oppblåst/usunn ut hehe :p
Koselig med spark:Heartred

Så herlig med bevegelse :-) Nyt det og magen ♡

Jeg blir 19+0 i morgen og er førstegangs :) jeg har kjent bevegelse siden jeg var 14 uker :) men ikke hver dag. Masse bobler og rumlinger. Måtte spørre jordmor og hun sa det var bevegelse :) nå er det mer tydeligt bevegelse :) tror det er spark med fot eller arm nå :) samboer har så lyst til og kjenne det, men blir skuffet hver gang. Tror ikke han helt forstår at han må vente litt til :p
Lykke til videre me følelsen å ha noe i magen, det er jo bare helt ubeskrivelig :) <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig :) jeg er også 18+0 i dag :) kjenner ingenting enda er 3.gangs, var på oul igår og da så vi at babyen har så god plass at ho ikke når borti mageveggen enda ;) men både jeg og samboer gleder oss til å kjenne bevegelse :)

Så heldig du er som kjenner liv :) Jeg er også 18+0 i dag, men kjenner foreløpig ingenting. Er førstegangs, og vet foreløpig ikke hvor morkaka er plassert, så for alt jeg vet kan det jo hende jeg må vente en god stund enda. Kos deg med sparkene :) Gleder meg til det blir min tur :)

Er 18 i morgen og kjenner ikke noe foreløpig. Har prøvd å kjenne etter i ukesvis, og har prøvd å riste litt på magen, dytte litt frem og tilbake osv. Ingenting har funket :p Håper det skjer noe snart, litt utålmodig kjenner jeg. Er bare førstegangs da, men mener jo likevel at jeg burde ha kjent noe når jeg så aktivt har lett, på en måte.

Er 18 i morgen og kjenner ikke noe foreløpig. Har prøvd å kjenne etter i ukesvis, og har prøvd å riste litt på magen, dytte litt frem og tilbake osv. Ingenting har funket :p Håper det skjer noe snart, litt utålmodig kjenner jeg. Er bare førstegangs da, men mener jo likevel at jeg burde ha kjent noe når jeg så aktivt har lett, på en måte.

Jeg kjenner best liv når jeg ligger i senga på ryggen. Gjerne en liten stund etter jeg la meg ned. Må kjenne litt etter for det er såpass svakt enda. :)

Kjente litt "sommerfugler i magen" før i dag for første gang. vet jo ikke om det er lille mini eller om det er noe annet, men spennende er det!

Så koselig♡ Jeg er 3.gangs og har kjent bevegelse siden uke 12 faktisk! Jeg også er i uke 18 nå. Det et så herlig å kunne kjenne at det er liv inni der. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg troooor kanskje jeg kjenner liv innimellom :D
Er førstegangs så ikke så lett å vite men det kommer noen smådunk innimellom. Og i går kom det to kraftige rett etter hverander. Håper på mer så kanskje jeg kan få det bekreftet :p

Uke 18 idag, og har ikke kjent noe enda (tror jeg), er førstegangs..:confused: HELDIGVIS, ser jeg at det er flere som ikke kjenner noe, så da får jeg vel slå meg til ro med at det er like normalt som alt annet!:) Gleder meg til å kjenne spark, må være en kjempe betryggelse i hverdagen på at alt mest sannsynlig er i orden;)

jeg troooor kanskje jeg kjenner liv innimellom :D
Er førstegangs så ikke så lett å vite men det kommer noen smådunk innimellom. Og i går kom det to kraftige rett etter hverander. Håper på mer så kanskje jeg kan få det bekreftet :p
Høres veldig ut som spark det ;)

siden jeg er førstegangs så vet jeg ikke helt hvordan det føles ut, men føler små dunk i magen, så håper det er lille babyen. kjenner det mest når jeg sitter. jeg er 17 uker i dag men har kjent det noen dager allerede, å er så merkelig og uvant følelse, så jeg kom fram til at det må være babyen, siden jeg aldri har kjent en sånn følelse i magen før nå =)

Back
Topp