17uker,2 gangs gravid og fortsatt lite liv i magen?!

Gravid2012

Andre møte med forumet
Er det fler som er godt på vei og fortsatt ikke kjenner mye liv?! Hørt at det er normalt at flergangs gravide kjenner liv før normalt.
 
Jeg kjenner svært lite liv, det kommer litt ann på hvor livmoren er! Ligger den frempå magen kjenner du mindre :) dette er min nr. Er 15+++ nå.
 
Jeg kjenner svært lite liv, det kommer litt ann på hvor livmoren er! Ligger den frempå magen kjenner du mindre :) dette er min nr. Er 15+++ nå.
 
jeg er snart 19 uker på vei og det varierer veldig fra dag til dag. Er først nå de siste dagene jeg har kjent mer liv :)
 
Kjenner heller ikke så mye.... kjenner jeg bekymrer meg litt samtidlig som jeg ikke vet hvordan morkaka er plassert denne gangen..... har også steder jeg mangler følelse på magen etter hastesnitt forrige gang.... kanskje det spiller inn også.....Er også 2. gangs og litt over 17 uker.... Kjenner det skal bli godt å ha ordinær ul overstått!
 
Kjenner veldig lite iforhold til sist. Først nå snart 19uker at jeg kjenner det litt mer. Men fikk vite på UL at morkaka lå på fremsiden, å det hadde jeg en mistanke om=) Så var heldigvis så uskyldig!
 
takk for svar:-) deilig og se at det ikke bare er meg. Håper på mer bevegelse utover de neste ukene:-)
 
Jeg er 3 gangs gravid, og kjenner nesten ikke liv....
 
Jeg kjenner omtrent ingenting...og det jeg kjenner vet jeg ikke om er den lille engang...men jordmora forklarte meg at tykkelsen på livmoren er tykkere på magesiden og derfor vanskeligere å kjenne i starten...
 
er min andre gang, og jeg kjenner svææært lite! Men engster meg ikke av den grunn, har jo hørt hjertelyden, og da samtigid hørt at det beveger seg godt der inne, så sparkinga tar seg nok opp etterhvert, har kjent så vidt innimellom, men ikke nok til å få følelsen av at det er noe daglig enda :)
 
venter nr 3 og kjenner ingenting... er 16 uker på vei og har kjent liv lenge med guttene når jeg var på dette tidspunktet... blir egentlig litt bekymret og håper at det finnes en uskyldig forklaring, som morkakas plassering...
 
Jeg er 3 gangs gravid, er 15+ 3 nå å kjenne ikke noe som jeg helt sikkert kan si er bevegelse fra babyen. Kjenner jeg blir litt bekymra, begge gangene jeg har vert gravid tidligere har jeg tydelig kjent liv tidligere enn dette. Har hørt hjertelyden, men utrolig hvor man klarer å bekymre seg likevel;-p
 
jeg er 3. gangs gravid og jeg kjenner ingenting enda... jeg er 19 uker på torsdag.. men jeg vet alt er bra for var på ultralyd i dag og såg det selv :)
 
Jeg kjenner også veldig lite, små blaff innimellom og da er det over før jeg får "kjennt etter" så er liksom usikker på om det VAR babyen.. Men var hos JM i dag og hun fant hjertelyd med en gang så det er liv inni der selv om jeg ikke kjenner det - HELDIGVIS:D 
Hun ba meg faktisk slutte å bekymre meg så veldig, "senk skuldrene og pust ut så får både du og babyen det bedre" sa hun - trengte den "strenge" beskjeden;) hi hi

Så nå SKAL jeg sltte å bekymre meg, kanskje morkaka er forann denne gangen også?!! Uansett så ER det liv der:D:D:D
 
17 uker idag og er usikker på hva det er jeg kjenner.. ikke veldig mye aktivitet der ennå med andre ord, så håper det tar seg opp snart!
 
Er 2 gangs og kjenner fortsatt ikke liv...eneste jeg kjenner er at jeg begynner å bli utålmodig etter å få kjenne det...
 
Det er først NÅ idag at jeg er sikker på at jeg kjenner liv... syns ofte det er vanskelig å skille luftfølelsen og babybevelgelsesfølelsen i starten. Sist svangerskap kjente jeg det ordentlig i sånn ca uke 18/19 og utpå i uke 20/21 :)
 


bella_lianda skrev:
17 uker idag og er usikker på hva det er jeg kjenner.. ikke veldig mye aktivitet der ennå med andre ord, så håper det tar seg opp snart!


Idag fikk jeg hørt hjertelyden med dopplern min så det er da liv der;-) Kan nesten ikke vente til neste fredag.. måtte de neste dagene gå fooooort!!!!!!!!!!
 
Er 2. gangsgravid, og kjenner liv nå og da, men ikke hver dag enda. Tror ting har bytta litt plass inni der så jeg kjenner mindre ;)
 
Kjenner litt liv, er 17 uker

Men på UL sa legen at babyen lå med hodet ned og ryggen ut, så det var mulig at det til nå var slik babyen lå oftest og da kom sparkene bakover mot min rygg så da kjente jeg mindre!!
Men babyen lå ikke i ro et sekund under UL så var godt å se!!
 
Back
Topp