17mai

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vi har termin den 13, så jeg håper hun er ute før 17 mai :) har planer om å kle henne og storesøster opp i like festdrakter ❤️ Vi har planer om å dra til mamma og mannen, de skal styre med alt uansett siden vi ikke vet hvordan formen blir her eller om hun har kommet eller ikke :p så blir det vel en tur ut å nærheten der og se på alt, uansett så skal dagen bli flott for storefrøkna vår :)

Har termin 29.mai, men skal ha ks så spent på om vi er hjemme på 17.mai..

Jeg håper det, da storebror er rosaruss i år, og det må virkelig feires:) så om baby har kommet eller ikke, så er det ut og gjøre de vanlige tingene vi pleier på 17.mai:)

Blir det som sist, går jeg vel over. Og blir satt igang 16 så hu kommer 17 eller 18 mai :p

Termin 10 mai, 17 mai er en uke over og førstegangs går jo gjerne over termin så jeg tør rett og slett ikke planlegge den dagen. Håper han kommer rundt termin og at vi orker en liten tur ut :)

Jepp :) har jo to trollunger fra før så med mindre jeg er på føden hår jeg ut ;)

Termin 1 mai så jeg tar det helt som der kommer. orker ikke å planlegge noe. Har ei frøken på 2 som sikkert blir med besteforeldrene eller tanten og søskenbarna ut :-)

Har termin 16 mai, så jeg bare håper at ho ikke kommer på 17 :p håper ho kommer litt før, sånn at jeg kan sitte hjemme og se det på tven i det minste​

Har utruleg lyst ut og se på toget på 17 mai. Men får sjå kva formen tilsier. Termin 5 mai! Så satser på han er ute i ok tid til det!

Har utruleg lyst ut og se på toget på 17 mai. Men får sjå kva formen tilsier. Termin 5 mai! Så satser på han er ute i ok tid til det!

Samme her;) håper hun kommer i god tid før 17 mai...blir jo i verstefall satt i gang 16 mai ( 11 dagee på overtid), så da blir det jo sykehuset på 17 mai:P

Ja vi skal ut å gå i tog og på festen på skolen. Storesøster skal begynne på skolen til høsten, så hun skal synge på scenen, det må jeg få med meg

Back
Topp