17mai

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva er planene deres for dagen?:)

Vi skal inn til sentrum og se hovedprosesjonen:) Først spiser vi god frokost hjemme:)
Treffe familie og venner her, spise pølser og is osv.
Jeg skal på senvakt, men guttaboys skal videre i selskap på ettermiddagen hvor det blir deilig koldtbord:)
Desverre meldt møkkavær:(

:talk017

God frokost.:)
Til byen å gå i borgertoget. Spørs om ikke guttungen må gå uten meg i år for jeg tror ikke jeg klarer å gå så lenge....
Så hjem til oss hvor vi får masse familie på besøk. Mat, kaker og 17.mai moro.:)

Heldigvis meldt ganske bra vær så håper det holder!:)

God frokost.:)
Til byen å gå i borgertoget. Spørs om ikke guttungen må gå uten meg i år for jeg tror ikke jeg klarer å gå så lenge....
Så hjem til oss hvor vi får masse familie på besøk. Mat, kaker og 17.mai moro.:)

Heldigvis meldt ganske bra vær så håper det holder!:)

Ah, kjipt. Bekken som krangler?

Deilig med fint vær da. Hvor i Norge?
Strålende vær i Bergen i dag, hadde det bare vært slik 17mai og:P

Ah, kjipt. Bekken som krangler?

Deilig med fint vær da. Hvor i Norge?
Strålende vær i Bergen i dag, hadde det bare vært slik 17mai og:p
Ikke så mye bekken, men mest at jeg bare ikke har energi. Blir så sliten av veldig lite....:(
Jeg bor i nord-Norge og her skal visst høytrykket legge seg over kola halvøya i Russland, og der betyr russervarme i nord.:D
Meldt snø her idag forresten! Hehe

Første året med 17 mai feiring på nytt sted, jeg er veldig spent :)
Planene er å gå i toget med ungene, bhg går sammen med skolen. Så er det litt leker og aktiviteter her på skolen. Etter det så blir det vel å spise noe god mat og sikkert noe kaker :D
Meldt drittvær, men håper det snur ;)

Jeg er vant til å se på barnetoget, være litt i byen hvor det bla er tivoli, spise middag hos mamma for så å avslutte dagen med borgertoget :)

Vi har planer on lang ig koselig frokost her hjemme, før vi busser til byen for å se tog, og så er egentlig planen å spise lunsj med foreldrene mine, men mulig det ikke blir noe av da vi i dag fikk vite at storebror i England har mistet babyen de ventet i oktober, mulig de må reise over dit da :)

Så litt uklare planer for dagen, men koslig skal vi ha det uansett, og 2-åringen skal få nok kake, brus, is og pølser uansett hvordan det blir :)

Jeg skal egentlig spille med korpset i hovedprosesjonen på formiddagen, men har ikke helt bestemt meg for om jeg orker, spesielt siden det er meldt regn :P Etter det skal jeg bare være hjemme med samboeren, blir sikkert litt god mat og sånt, fram til vi skal på en fest på kvelden. Blir sikkert ekstremt trøtt hvis jeg er med i toget, så må hjem og sove litt imellomtiden isåfall :)

Det blir bare oss fire, men satser på en god frokost. Gå i tog med barnehagen midt på dagen, så på skolen for litt leker og is! Hjem og spise sodd etterpå Meldt litt regn, så får se hvor mye ute vi blir...

Vi er i Haugesund og skal feire her sammen med bonusdatteren min! <3 så blir det den lange kjøreturen hjem på kvelden!

Planen her er å mose meg inn i bunaden, dra ned til sentrum, se barnetoget! Så dra på barneskolen i nabolaget hvor vi bor før vi dra å griller med Svigers! :) bare kjipt med dårlig vær meldingen ja! Håper det forandrer seg :)

Første 17. Mai i Bærum for oss :) Aller først gooood frokost (gleder meg mest til den! Haha). Så skal vi se skoletoget til bonusgutten, også skal vi på skolen snuppa snart begynner på etterpå for leker og diverse. Etter det blir det lunsjing hos oss, Blomstertoget på Bekkestua, grillings og lek med de andre på tunet her. Blir nokså avslappa sånn egentlig, deilig!

Back
Topp