17mai og klær

Kjøpte bare denne jeg.. Kan brukes i hele sommer også, selv om jeg vil ut av den størrelsen raskest mulig ;) Var ikke så dyr, så :)
 

Vedlegg

  • 1398858081591.jpg
    1398858081591.jpg
    41,2 KB · Visninger: 51
Kjøpte bare denne jeg.. Kan brukes i hele sommer også, selv om jeg vil ut av den størrelsen raskest mulig ;) Var ikke så dyr, så :)

Den var fin! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg aner ikke hva JEG skal ha på meg. Må dra på en shoppingtur i byen i morgen, hat hat!
 
Kjøpte lignende M+A=baby sin kjole bare på ebay;) Mørkeblå og satt kjempefint:) (100kr).
Emma skal ha blå kjole med hvite polkaprikker fra Lindex:)
Hvor har du kjøpt din Galadriel?:)


Skickas från min iPhone via BV Forum
 
Her blir det en rød kjole fra hm. Knapping foran så det skal funke å amme:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kjøpte lignende M+A=baby sin kjole bare på ebay;) Mørkeblå og satt kjempefint:) (100kr).
Emma skal ha blå kjole med hvite polkaprikker fra Lindex:)
Hvor har du kjøpt din Galadriel?:)
HM! Men jeg begynner å lure på hvordan jeg tenkte at den var ammevennlig! Den sitter fint på, så den blir deilig i sommer uansett. Men akkurat 17. Mai, hvor jeg kan risikere å måtte sette meg i en park å amme, mens tre millioner mennesker går forbi, så funker det dårlig å måtte ta seg nesten hele kjolen for å få frem godsakene..! :b
 
Så nydelig sett junibarn:)


Skickas från min iPhone via BV Forum
Tusen takk, synes selv det var kjempe fint!

Hvit strømpebukse og hvitt hårbånd til.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte bundasskjortebody til den strikkakjolen jeg har kjøpt, men synes den hadde helt håpløs passform. Den var stiv å ta på og alt for lang på armene. Har lyst å kjøpe en annen langermet hvit body, men jeg har gitt meg selv shoppestopp siden jeg har tatt helt av med shoppingen. Får vel bare bruke den kortermede bodyen jeg har...
 
Back
Topp