17mai og klær

Deiga88

Betatt av forumet
Hva skal dere ha på dere 17mai?:) Jeg skulle ønske jeg fikk på meg bunaden min og at den var ammevennlig. Men nei :p Sett etter kjole jeg kan amme i, men ikke funnet en eneste en.. Noen som veit hvor man bør gå for å finne det?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Bunaden er litt romslig til vanlig, så den burde passe nå, og livet er heldigvis ammevennlig, får montere søljene litt alternativt i år ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bunaden min er helt håpløs å amme i, så den blir ikke brukt i år. Jeg skal kjøpe meg en ammekjole, så har jeg noe å bruke på navnefesten også. Tenke å kjøpe en litt sommerkjoleaktig kanskje, så kan jeg bruke den resten av sommeren også.
Skal på Bæreglede i Oslo idag og prøve. Kanskje jeg går til Svangerskapet hvis jeg ikke finner noe der.
Ellers kan jeg anbefale ammebutikken.no.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg tenker som M+A=baby :) Satser på en ammekjole jeg kan bruke både 17. Mai, i dåpen til frøkna og i dåpen jeg skal være fadder i i sommer. Og hvis jeg kan bruke den "til vanlig" i sommer også så gjør det ikke noe om jeg må legge litt penger i den. Har de ikke et lite utvalg på zalando og nelly?
 
Jeg skal i konfirmasjon 11mai og er kjempelei meg fordi jeg ikke får brukt bunaden :-/ men fant en grei kjole på h&m, den får duge ;-)
1398668913763.jpg
 
Bunaden min er i Norge, håper på å finne en ok kjole. Det burde jeg vel kanskje begynne med nå snart.

Frøkna har kjolen sin klar da :)

Vi skal ha 17.mai frokost hjemme hos oss, så skal vi ned på sjømannskirken. Føler ikke jeg trenger å være så veldig pyntet. Har bedt mamma ta med 17.mai sløyfer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva skal barna ha på seg? Vi har kjøpt festdrakt til storebror - han er så kjekkas i den ;) Men er litt blank på hva frøkna skal ha på. Vil ikke ha festdrakt/"bunad". Drømte om matroskjole, men finner ingen i små størrelser :(
 
Hva skal barna ha på seg? Vi har kjøpt festdrakt til storebror - han er så kjekkas i den ;) Men er litt blank på hva frøkna skal ha på. Vil ikke ha festdrakt/"bunad". Drømte om matroskjole, men finner ingen i små størrelser :(
Fant heller ikke matroskjole, kjøpte en kjole med body under. Kan ta bilde senere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har fått låne en bunad til lillemann, men den er i str 68 og alt for stor. Det er jo ennå 3uker igjen til 17mai, men regner ikke med at han vokser så fort.
 
Det er totalt uaktuelt og ikke skulle bruke bunaden min til tross for amming, så da pumper jeg heller å gir på flaske den dagen. Storebror og lillebror skal også ha bunad. Har kjøpt Name It til lillebror. Storebror har bunad med rutaliv som han har arvet fra søskenbarnet til mannen.

Håper bare bunaden min passer med disse gigapuppene;)
 
Wohoo, fant en bortgjemt kjole i skapet som passer :) Blir litt bleik og mye pupp blir det. Men det får gå :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hva skal barna ha på seg? Vi har kjøpt festdrakt til storebror - han er så kjekkas i den ;) Men er litt blank på hva frøkna skal ha på. Vil ikke ha festdrakt/"bunad". Drømte om matroskjole, men finner ingen i små størrelser :(

De hadde matroskjoler på Barnas hus, var innom der i stad:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg skal ha på drakt, kystdrakten. Det samme skal ungene. Har fått stikkert til dem. I fjor hadde storesøster trønderbunad..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Barnas hus ligger på alnabru :) det jeg vet om i oslo: )

Sent from my LG-E975 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp