Festdrakt eller kjole/penklær tipper jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Festdrakt fra Coop![]()
Festdrakt fra coop!![]()
Jeg ser på de festdraktene på coop nå, de var jo kjempe fine!!♡ men blir de bare sendt til obs butikker?? D har vi ikke her....Festdrakt fra Coop. Usikker på om de fra i fjor passer, så må prøve de på først og se om jeg ikke må kjøpe nye. Syns de er veldig fine.![]()
Du kan bestille de på nettJeg ser på de festdraktene på coop nå, de var jo kjempe fine!!♡ men blir de bare sendt til obs butikker?? D har vi ikke her....
Ja, men d står at jeg kan velge mellom forskjellige coop obs butikker jeg vil hente pakken i...Du kan bestille de på nett![]()
Om du velger åsane så sender deJa, men d står at jeg kan velge mellom forskjellige coop obs butikker jeg vil hente pakken i...
Hva mener du?Om du velger åsane så sender de![]()
På coop sine sider.Hva mener du?
Ja d skjønner jeg, men skal jeg velge den butikken å få dem til å sende til meg?På coop sine sider.
Om du velger åsane kommer det opp leveringsaltwrnativer, blant annet sending i posten.Ja d skjønner jeg, men skal jeg velge den butikken å få dem til å sende til meg?![]()
Burde vært forklart på butikken der for det var ikke lett å finne utAha..![]()
Jah!Burde vært forklart på butikken der for det var ikke lett å finne ut
Ja også er det god kvalitet på deJeg ser på de festdraktene på coop nå, de var jo kjempe fine!!♡ men blir de bare sendt til obs butikker?? D har vi ikke her....
Stilig! Du har ikke tilfeldigvis oppskrift?Her er det strikkede Romerike bunader![]()