17mai-antrekk

Cinii

Elsker forumet
Ja,hva skal de søte små ha på seg på selveste 17 mai ?

Her blir det full pakke med festdrakt!:) Og mamsen skal selvfølgelig ha på sunnmørsbunaden :)

bunad, bunadskaut her på emilie :) 

heart86 skrev:
Name It "bunad" på de 2 små :)

samme her =)

Festdrakt på lillemann! Jeg aner ikke hva jeg skal på meg egentlig =P har ikke tenkt på det enda, men bør jo begynne snart egentlig.. hehe ;)

Ellinor skal ha en hvit kjole som Bestemoren har strikket, med skaut og sko i blått.. Blir så fin!! Jeg skal ha bergens bunad!

Både jeg og snuppa skal ha på oss Sunmørsbunad.

Var å kjøpte i dag :D Det var ikke akkurat lett, siden både kjolene fra babyshop og barnas hus var fra størrelse 80 og oppover! Og vesla skal opp i størrelse 74 nå

Kjøpte en hvit fin kjole, en rosa hekla kort jakke og rosa pynte sokker :D
Hvit strømpebukse har jeg, og jeg har en hvit fin ny lue, men stusser på om jeg burde finne en rosa istedet? Undre hehe Ikke noe hast da... Jeg har det nødvendige nå, og er glaaaaaaaad!

Malin skal ha hardangerbunad som jeg hadde da jeg var liten! Vi var i konfirmasjonen i går, så da hadde hun den på seg, å hun var såååå fin :) Gleder meg til 17 mai. Aner forresten ikke hva jeg skal ha på meg :S

Ava skal ha på seg Lyngen kofte som mormor har sydd til henne emoticon Sambo og jeg skal også ha kofte på oss, så her er antrekkene klappet og klart!

Olabukser og sjorte.
kjole og strømpis regner jeg med.

Jeg? driter i det..... =P
Barnas dag så..

Jenta har barnebunad.. samme med gutten..

jeg skal ha på min bunad.. meldalsbunad..

Bæbæ lille lam skrev:
Olabukser og sjorte.
kjole og strømpis regner jeg med.

Jeg? driter i det..... =P
Barnas dag så..

så du kan ikke pynte deg på barnas dag? emoticon

I just had to...

Jeg veit ikke. Syntes det er dyrt å kjøpe to festdrakter til gutta med fullt tilbehør, for den passer jo ikke neste å og vi får ikke brukt den mer i år. Samtidig hadde dem blitt så flotte! Skal selv ha festdrakten min. :) usikker usikker!! :(

Her blir det full bunadsstas fra NameIt med bunad, skjorte, lue, silketørkle i halsen, strømper og sko :)

Her blir det bunad på alle 4. Gleder meg til det!

vi har kjøpt coop sin fest drakt den er kjempe fin.

bunad på mini

Blir selvfølgelig bunad på begge to:)

her blir det beltestakk på meg og Live, og hjemmestrikka bunad til even .. gleder meg :)

Back
Topp