:-(

Ekstremtglad

Blir kjent med forumet
Venninne lo da jeg ble sendt hjem fra overtidskontroll. "Så du ble bare sendt hjem? Haha" Jeg følte egentlig der var helt ok å bli sendt hjem, men da hun uttrykte at hun syntes det var morsomt ble jeg faktisk veldig såret!

Hun har tydeligvis ikke opplevd å gå over termin selv... Det er ganskevanlig å bli sendt hjem etter en overtidskontroll. Det som da er positivt er jo at da er alt som det skal være med baby :)

Har selv født 11 og 10 dager over termin og vet ganske mye om hvordan det er og oppleves....kort fortalt, ikke gøy! Ergo, jeg skjønner godt at du ble såret! Vit at alt er glemt i det sekundet du sitter med nurket i armene og vit at det er lov å kjenne på alle slags følelser før den tid!! Hold ut så lenge!!

Hun har tydeligvis ikke opplevd å gå over termin selv... Det er ganskevanlig å bli sendt hjem etter en overtidskontroll. Det som da er positivt er jo at da er alt som det skal være med baby :)

Har selv født 11 og 10 dager over termin og vet ganske mye om hvordan det er og oppleves....kort fortalt, ikke gøy! Ergo, jeg skjønner godt at du ble såret! Vit at alt er glemt i det sekundet du sitter med nurket i armene og vit at det er lov å kjenne på alle slags følelser før den tid!! Hold ut så lenge!!

Ja, akkurat. Veldig godt å høre at alt var fint:-) Jeg var ikke innstilt på innleggelse idag og sa til mannen før vi dro "ikke ha noen forventning om at vi blir igjen på sykehuset. Det er like stor sannsynlighet at vi blir sendt hjem. Vi skal på en kontroll og en vurdering".
Og når jeg så og hørte at alt var fint + en ganske så full fødestue forsto jeg fort at vi det ble tur hjem. Jeg ytret heller ingenting negativt eller noe om at jeg ville bli satt igang.
Jeg koser meg med å gå gravid, men ønsker jo selvfølgelig å møte babyen NÅ-helst i går, for en uke siden, hehe! Så spent :-D jeg har aldri vært oppslukt i termindatoen heller, og vært innstilt på å gå over :-)

På bakgrunn av dette så jeg ble veldig overrasket at jeg tok det så personlig Jeg ble bare veldig såret av den latteren! Var skikkelig vondt, får vondt i magen bare av å tenke på det.

Venninne lo da jeg ble sendt hjem fra overtidskontroll. "Så du ble bare sendt hjem? Haha" Jeg følte egentlig der var helt ok å bli sendt hjem, men da hun uttrykte at hun syntes det var morsomt ble jeg faktisk veldig såret!
Forstår deg veldig godt! Ble selv sendt hjem idag etter kontroll. Men visste at det kom til å skje. Men når andre skal påpeke det etterpå er så unødvendig. Disse dagene er så en psykisk påkjenning, hvertfall kjenner jeg på det.. Når blir det igangsetting på deg?

Forstår deg veldig godt! Ble selv sendt hjem idag etter kontroll. Men visste at det kom til å skje. Men når andre skal påpeke det etterpå er så unødvendig. Disse dagene er så en psykisk påkjenning, hvertfall kjenner jeg på det.. Når blir det igangsetting på deg?

Takk! Samtidlig som de føles stressende og lange, så synes jeg faktisk det er greit at ting nå er litt forutsigbart. Jeg vet det blir fødsel i løpet av denne uka og kan hvile opp mot det.
Jeg ble satt opp på ny time i overmorgen, 9.dagen over.
Hva med deg?

Overtidskontroll her også i dag, reknet med å komme hjem selv, hadde ikke tatt med fødebaggen i bilen engang jeg :p
Det hadde vært litt spesielt å blitt satt i gang i dag siden både min bestevenninne og min mamma har bursdag i dag (21)
Mer merkelig venninna di som lo, er jo helt vanlig å bli sendt hjem etter en vurdering slik som jeg har forstått ting..
Her blir jeg mest sannsynlig satt i gang fredag om det ikke plutselig skulle bli fullt på føden, vil da være 6 dager på overtid bare. (pga høy bmi før svangerskap)

Lykke til på torsdag i hvert fall :smiley-bounce012

Ja, akkurat. Veldig godt å høre at alt var fint:) Jeg var ikke innstilt på innleggelse idag og sa til mannen før vi dro "ikke ha noen forventning om at vi blir igjen på sykehuset. Det er like stor sannsynlighet at vi blir sendt hjem. Vi skal på en kontroll og en vurdering".
Og når jeg så og hørte at alt var fint + en ganske så full fødestue forsto jeg fort at vi det ble tur hjem. Jeg ytret heller ingenting negativt eller noe om at jeg ville bli satt igang.
Jeg koser meg med å gå gravid, men ønsker jo selvfølgelig å møte babyen NÅ-helst i går, for en uke siden, hehe! Så spent :-D jeg har aldri vært oppslukt i termindatoen heller, og vært innstilt på å gå over :)

På bakgrunn av dette så jeg ble veldig overrasket at jeg tok det så personlig Jeg ble bare veldig såret av den latteren! Var skikkelig vondt, får vondt i magen bare av å tenke på det.

Skjønner deg godt!

Back
Topp