.

Jeg var helt sikker på at vi hadde det, men nå finner jeg den ikke igjen :p

Ja, vi trenger det. Må få opp skravlingen her ;)

Lurer på om vi burde lage en sånn oversikt over viktige tråder, sånn som januar2016 har. Hvordan er stemningen for det? For der kan vi samle ulike tråder, så slipper vi å lete etter de ulike trådene hvis de forsvinner bakover her.. Jeg tenker at en slik oversikt bør inneholde klagetråd, jubeltråd, skravletråd, ordinær utralyd (hadde vi ikke en sånn tråd?) og presentasjonstråden. Noen flere forslag? Hvis det er stemning for det, da så klart ;)

Lurer på om vi burde lage en sånn oversikt over viktige tråder, sånn som januar2016 har. Hvordan er stemningen for det? For der kan vi samle ulike tråder, så slipper vi å lete etter de ulike trådene hvis de forsvinner bakover her.. Jeg tenker at en slik oversikt bør inneholde klagetråd, jubeltråd, skravletråd, ordinær utralyd (hadde vi ikke en sånn tråd?) og presentasjonstråden. Noen flere forslag? Hvis det er stemning for det, da så klart ;)
God ide :)

Smart! :)

Da sender jeg melding til forumansvarlig. Skal dette bli skravletråden, kanskje? Eller er det noen som vet hvor den andre er? :)

Fin skravletråd, dette. Gode idéer, Fruktplukker.

Har uken starter bra for dere, alle?

Fin skravletråd, dette. Gode idéer, Fruktplukker.

Har uken starter bra for dere, alle?

Jeg fant den andre. Det var så mange innlegg der at jeg valgte å sende linken til den :) Så da er det bare å skravle i den andre :D

Back
Topp