:-)

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Da tror jeg slimproppen kom... :-)
Iallfall deler av den, usikker hvor stor den er. Hi hi! Og magen er nesten konstant hard, men ikke vondt, og ingen tak.

Nå vet jeg iallfall at kroppen jobber og forbereder seg. :-)

Men, synes kanskje også at føttene begynner så bittelitt å bli hovne (sambo synes ikke det, og jeg er litt usikker selv. Kanskje er der bare ren frykt...). Blodtrykk var lavt igår, så trenger jo ikke være annet enn litt mer vann heller.

Men nå er det iallfall tydelig at ting skjer! :-)

Så spennende! Krysser fingrene for at du er i gang endelig :)

Så spennende! Krysser fingrene for at du er i gang endelig :)
Takk for det! :-) Vil egentlig vente til helgen, for da er min "gamle" jordmor på jobb. Men det spørs det. Det viktigste er iallfall at fødselen starter selv, så jeg får den naturlige fødselen jeg ønsker meg igjen! :)

Da tror jeg slimproppen kom... :-)
Iallfall deler av den, usikker hvor stor den er. Hi hi! Og magen er nesten konstant hard, men ikke vondt, og ingen tak.

Nå vet jeg iallfall at kroppen jobber og forbereder seg. :-)

Men, synes kanskje også at føttene begynner så bittelitt å bli hovne (sambo synes ikke det, og jeg er litt usikker selv. Kanskje er der bare ren frykt...). Blodtrykk var lavt igår, så trenger jo ikke være annet enn litt mer vann heller.

Men nå er det iallfall tydelig at ting skjer! :-)
Her også!!! Slimproppen altså ;) mengder med slim, litt blodig (beklager detaljene)... :)

Så nå håper jeg på at riene kommer tilbake ikveld/inatt og at jeg slipper igangsetting imorgen :)

Her også!!! Slimproppen altså ;) mengder med slim, litt blodig (beklager detaljene)... :)

Så nå håper jeg på at riene kommer tilbake ikveld/inatt og at jeg slipper igangsetting imorgen :)
Så spennende! :-)
Heier på deg! Du får komme først i køen nå synes jeg, og det tror jeg nok du gjør også! :-)
Tenk så deilig om du slipper igangsetting imorgen da! :-)

Jeg er ikke i nærheten av rier ennå, kun deler av slimproppen som kom, og nummer tre er nok fortsatt en luring! :-)

Du får oppdatere om det skjer noe mer! :-)
Lykke til! :-)

Så spennende! :-)
Heier på deg! Du får komme først i køen nå synes jeg, og det tror jeg nok du gjør også! :-)
Tenk så deilig om du slipper igangsetting imorgen da! :-)

Jeg er ikke i nærheten av rier ennå, kun deler av slimproppen som kom, og nummer tre er nok fortsatt en luring! :-)

Du får oppdatere om det skjer noe mer! :-)
Lykke til! :-)
Ny dag og nye muligheter ;)
Ingen rier og ingen fødsel... Men ikveld skal jeg ihvertfall settes igang :)
Hvordan har din natt vært?

Lykke til mamsemor og kanskje ;)

Back
Topp