?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Beklager ekle detaljer!

Var på do med forstoppelse. Kom blod, etterpå er jeg nå så hoven at jeg ikke klarer sitte, og føles som jeg har lekket vann. Det kjennes ut som noe avlangt som stikker ut mellom der.
Kan det være enorm hemoroide?
Eller burde jeg dra til føden?

Jeg får ikke ringt ut med mobil, så må enten kjøre dit, eller se det an.

Viss du er i tvil burde du vel dra på føden. Betre å dra ein bomtur for mykje enn å risikere livet til skatten din!

Viss du er i tvil burde du vel dra på føden. Betre å dra ein bomtur for mykje enn å risikere livet til skatten din!
Regner med det er en enorm, avlang hemoroide. Redd det virker teit om det kun er det liksom. Men legevakt er vel heller ikke stedet å henvende seg. Uff...

Baby er vill i magen, sparker masse. Hadde vel ikke gjort det om det var noe navlestreng eller andre ting som henger utenfor?

Prøver å overbevise meg selv om at det er noe så flaut som en avlang hemoroide. Og at det kun er 5 timer til fastlegen åpner...

Har du funnet ut av hva det var? Høres ikke særlig godt ut å gå sånn, men håper ikke det har noe med babyen å gjøre.

Høres ut som hemoroide i grunn. Ta et speil og se hva det er for noe?

Det var nok en hemoroide. *flau*.
Har heldigvis blitt mye mindre nå da, for inatt var det ille. Hovent og vondt da, så føltes jo mye verre ut. Er ikke hoven lenger. Klarer å sitte igjen, og ikke noe mer av andre plager. Deilig.

Det økte matinntaket mitt var nok uvant for magen, ikke hatt sånn forstoppelse før.
Og legen sa det også skyldes trykket fra babyen, og merkes mest når man står oppreist.

Aldri hatt hemoroide før, men nå kan jeg krysse av for det også gitt. Hi hi! :-)
Godt det ikke var noe med babyen iallfall. :-)

Høres ut som en hemoroide ja.. Og du er vel ikke i tvil om det er noe fra babyen, kommer vel an på hvilket hull det er?
Var hovent over hele, foran og bak, og siden det også føltes som fostervann, tenkte jeg alt mulig. Men begge steder var altså like ille.
La meg ned litt for å redusere hevelse, og ble mye bedre! Ikke noe digert og skremmende lenger.
Merker jo nedpress når jeg står oppreist også, så babyen som presser nedover kan også føre til hevelse og hemoroider sa legen. :-)

Så bra du fant ut av det :) Har opplevd det samme selv, og kan være fryktelig vondt... Hvis den kommer tilbake anbefaler jeg at du smører med Scheriproct med en gang. Det hjelper :)

Så bra du fant ut av det :) Har opplevd det samme selv, og kan være fryktelig vondt... Hvis den kommer tilbake anbefaler jeg at du smører med Scheriproct med en gang. Det hjelper :)
Takk for tips! :-)
Kan den brukes av gravide også?
Reseptfri?

Schriproct skal ikke brukes av gravide. Ikke uten samråd med lege.
Fikk beskjed av legen min at det ikke var noe problem. Det brukes jo bare når det trengs. Og ingen her inne som er mindre enn 3 mnd på vei nå heller ;)

Schriproct skal ikke brukes av gravide. Ikke uten samråd med lege.
Takk for info! Greit å vite! :-)
Plages ikke mer, heldigvis, så har ikke kjøpt den ennå iallfall.

Back
Topp