:-(

Merrymon

Betatt av forumet
Vet ikke engang om jeg har sagt hei til dere her inne, men uansett så sier jeg nå takk for meg... Fikk små, små blødninger i helga, 14 uker på vei. Sist gang mistet jeg i uke 11, så jeg ble i går sendt til sykehuset. Der ble det bekreftet MA, og fosteret hadde sluttet å leve i uke 6... Eneste positive er nå at jeg vil bli fulgt opp tett helt fra starten av neste gang.
Lykke til alle dere flotte mai-mammaene!

Uffff så trist å lese :( stor klem til deg.. Masse lykke til neste gang og håper spira sitter da <3

Huff så trist! Veldig kjedelig at kroppen ikke har reagert før nå:( det må være enda mer belastende for dere. Håper det går bedre neste gang. Klem

Huff. Så trist å høre:( sender gode tanker!
har du ikke merket noe før nå?

Ikke merka noe før nå. Har ikke fått noe særlig mage, men det fikk jeg ikke da jeg gikk med lillegutt heller. Ifølge legen som tok ul, så hadde alt vokst bortsett fra spira. Utrolig kjedelig at kroppen min er så treg i oppfattelsen. Nå er jeg satt på pillekur, så venter bare på at ting skal skje sånn at jeg blir ferdig.

Uff, så trist! :(
Masse lykke til videre

Så trist :( masse lykke til neste gang ♡

så utrolig trist!

Ånei ånei, så vondt! Jeg sender deg mange varme tanker<3
Husk at det er lov å sørge så mye du vil.
Fikk du vite i hvilken uke det gikk galt denne gang?
Bedre lykke neste gang..
Klem

Ser nå at du allerede har skrevet det..
Klem<3

Det var trist å lese :(

Ta vare på hverandre i tiden fremover.

Uff... veldig trist å lese. Kjenner den derre følelsen av å bli rundlurt av kroppen sin altfor godt. Håper du har støttende og omsorgsfulle mennesker rundt deg og at sjauen pillene starter går så raskt og smertelett som mulig unna! Håper kroppen din kommer raskt i gjenge OM dere ønsker å prøve med ei gang; og ikke minst at det sitter en spire uten altfor mange pp'r imellom som klorer seg fast tida ut. Håper indelig at de som har lova deg oppfølging virkelig holder det de har lova. Tilsist vil jeg sende deg et lass med varme tanker og klemmer. Ta godt vare på dere selv i tida fremmover!!!

Back
Topp