.

Mixed feelings... Godt å komme seg ut å gjøre noe, men syns jammen det er fælt å si hadet til mini om morgenen :(

Jeg syntes det ikke er gøy, men nå har jeg jo hatt praksisdager siden han var 3 mnd. Så derfor føler jeg meg snytt for masse kvalitetstid.

Skal ikke tilbake før midten av april, å da er det stor mulighet for at jeg bare starter i 20% stilling fram til august :)

Jeg skal ikke begynne før i mai:)
*misunnelig* :) samtidig har jeg jo valgt selv å gå tilbake til studier tidligere enn planlagt fordi vi har mulighet til det. Blir godt når jeg er ferdig :)

Mixed feelings... Godt å komme seg ut å gjøre noe, men syns jammen det er fælt å si hadet til mini om morgenen :(

Han er i gode hender da :-) tenker du på han når du er på skolen da? :-)

Jeg syntes det ikke er gøy, men nå har jeg jo hatt praksisdager siden han var 3 mnd. Så derfor føler jeg meg snytt for masse kvalitetstid.

Så kjipt :-/ jeg har iallfall fått mye tid hjemme med henne... Men får allikevel til kvalitetstid etter jobb når de er her :-) utrolig koselig å komme hjem til den Blidfisen :D

jeg merker jeg har et veldig ambivalent forhold til det å skulle begynne på jobb igjen. gleder meg på en måte - skal bli utrolig godt å komme seg ut av huset alene og gjøre noe produktivt, få brukt hodet skikkelig samt å få se alle de flotte kollegaene mine igjen! men gruer meg også - skal gå nattevakter og er spent på hvordan det blir i forhold til det å faktisk måtte fungere som mamma i tillegg til å være helt i ørska etter 3 nattevakter på rad, og gruer meg såklart litt til å ikke være så mye med mini.
nå begynner jeg ikke på jobb før i januar så jeg har heldigvis noen måneder igjen å forberede meg på :)

Jeg synes det var utrolig godt å begynne på jobb. Elsker jobben min. Og ting fungerer så bra hjemme. Siden jeg jobber turnus, og ikke fullt, får vi jo en del tid sammen allikevel. Så utrolig koselig å komme hjem til en blid unge! :)

Skal ikke begynne før i Februar. Har blanda følelser. Jeg liker jobben min, så derfor ser jeg jo frem til å begynne. Samtidig er det kjipt å måtte si hadet til lille gullet. Men skype er en fin ting så kan få sett/"pratet" med henne hver dag :)

Skal ikke begynne før i mars. Hadde ikke gått pga amming (inkludert nattamming) og flaskenekt og matnekt uansett. Jeg har endelig begynt å nyte permisjonen og klarer å gjøre noe både hjemme og ute, og dra noe sted uten å være helt utslitt etterpå. Har fremdeles behov for å sove litt på dagtid de fleste dager. Føler permisjonstiden min akkurat har begynt på en måte. Absolutt ikke behov for noe mer å gjøre utenfor huset. Og det hadde uansett ikke gått både for meg eller baby. Var hjemme 1,5 år med sønnen min og kunne da gjerne vært hjemme enda lenger, så tviler på at jeg føler det blir godt å komme tilbake på jobb i mars faktisk. Koser meg hjemme og får jo absolutt brukt utdanningen min hjemme og ikke bare på jobb ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg noe grenseløst til å begynne i jobb igjen i februar men det er rett og slett fordi eg savner det sosiale.. har verdens beste kollegaer, så skal bli godt å komme tilbake.. men blir utrolig kjipt å måtte levere mini i barnehage :(

Skal ikke begynne før i Februar. Har blanda følelser. Jeg liker jobben min, så derfor ser jeg jo frem til å begynne. Samtidig er det kjipt å måtte si hadet til lille gullet. Men skype er en fin ting så kan få sett/"pratet" med henne hver dag :)
Vi har skype kobla til TVn! :D helt genialt!

Back
Topp