.

Føler meg også truffet, men kun fordi jeg var uenig med deg. Syns ikke jeg har vært usaklig? Nå som du først har laget denne tråden syns jeg egentlig at det er unødvendig. Kunne du ikke bare sende en PM til de det gjelder? Jeg syns det skaper dårlig stemning. Ikke alle er enige, og man må ikke ta det personlig. Er jo et forum vi er på, og her skal det diskuteres. Jeg syns at du svarte frekt i den andre tråden, men nevnte ikke det fordi jeg skjønte at du begynte å ta diskusjonen altfor personlig. Kan jo hende du ikke mente å være frekk, i måten du skrev til Mrs. Lutz, men men. Man trenger ikke å ha lest en bok for å være uenig i prinsippet? Ingen har sagt du ikke får komme med råd og tips til andre, men noen vil være enige, og andre ikke. Sånn er det bare :)

Selvfølgelig. Jeg blir provosert jeg og, og har vært på kanten med innlegg jeg skriver jeg også. Jeg blir vel bare frustret. Poenget med bok-kommentaren var at det er umulig for meg å gjengi hele innholdet, og vanskelig og håpløst å diskutere boka med en som ikke har lest den. Det var heller ikke poenget mitt med det innlegget jeg skrev. Poenget var å fortelle hvor ille ting til tider har vært for meg og hvor mye bedre det har blitt.

Når man kommuniserer via et forum, så tolker man det som skrives ulikt. Derfor bør man, jeg og, tenke over hvordan man formulerer seg. Jeg har ingenting imot at folk er uenige med meg. Jeg har ingenting imot en saklig diskusjon.

Jeg har laget en egen tråd om usaklighet for at vi alle kanskje kan reflektere litt over det. For jeg syns vi stort sett har hatt det hyggelig her inne.

Hvis dere tenker på kommentaren min i innlegget om mat har jeg forklart at det var ironisk ment og sagt unnskyld der. Men kommentaren var på sak og overhodet ikke på person. Jeg kan ikke ha sett utsagn som går på noen som person her i det hele tatt. Det må være mulig å diskutere ting i dette forumet uten at noen skal ta seg nær av det. Vi bør ha såpass takhøyde at det er mulig å være uenige...

Problemet med det innlegget var null bruk av smileys. Da er det litt vanskelig å forstå om det er kødd eller ikke, derfor tolket jeg det som frekt :P

Back
Topp