.

Skal jeg være helt ærlig, så hadde vi helt sikkert reist på en utenlandsferie (på tross av at jeg stresser) hvis jeg hadde en fast jobb.
Men siden jeg er arbeidsledig og dermed ikke har forutsigbarhet i vår økonomiske situasjon, så holder det med hytta til svigers og besøke familie.
Jeg har penger på konto, men tør ikke bruke dem siden jeg kan trenge dem hvis jeg ikke får jobb.
Hvis jeg får meg en fast jobb med brukbar inntekt så kanskje vi kan feire med en ferie;)

Uff!! Har de funnet ut hva det er da??

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei ikke funnet ut noe. Problemet er at de er helt tørket ut nå så er bare skorper. Har sett på bilder av munn, hånd og fot viruset og jeg syns det minner om det.

Tydelig at man er forskjellig ;) stresser svært sjeldent med noe her :)

Februar-14 mamma <3

Samme her, da hadde vi vært rimelig låst til hjemme. Tror frøkna har sovet i syv ulike reisesenger/senger allerede uten problem.
Har aldri tenkt at det skulle vært et problem heller(før jeg leste om det her nå), mulig derfor det har gått så bra.

Sent from my iPad using BV Forum

Blir bare stressa om jeg ikke planlegger og skriver lister. Eks. har vi vært så mye ute å reist med barn nå at jeg foreløpig har vært ganske avslappet til denne sydenturen og ikke skrevet ned så mye, planlagt og pakket enda. Men i går grep panikken meg, men jeg fikk heldigvis skrevet ned en liste over alt jeg må gjøre, pluss pakket ned det jeg kunne. Vips rolig og avslappet igjen selv om jeg har en laaaaang liste med ting jeg må få gjort.

Ja, lister er genialt! Iallfall for meg. Jeg pakker til meg selv, samboer, baby. Klær, toalettmappe, elektroniske artikler, leker, mat. Åååååh :P

Tydelig at man er forskjellig ;) stresser svært sjeldent med noe her :)

Februar-14 mamma <3

jeg stresser sikkert unødvendig :P hehehe! Men jeg liker iallfall å være tidlig ute da, ikke gjøre ting i siste liten for da blir jeg iallfall stressa!

Skal jeg være helt ærlig, så hadde vi helt sikkert reist på en utenlandsferie (på tross av at jeg stresser) hvis jeg hadde en fast jobb.
Men siden jeg er arbeidsledig og dermed ikke har forutsigbarhet i vår økonomiske situasjon, så holder det med hytta til svigers og besøke familie.
Jeg har penger på konto, men tør ikke bruke dem siden jeg kan trenge dem hvis jeg ikke får jobb.
Hvis jeg får meg en fast jobb med brukbar inntekt så kanskje vi kan feire med en ferie;)

Det er jo fornuftig. Ordner seg vel med jobb, og da blir det deilig med ferie :D :P

Samme her, da hadde vi vært rimelig låst til hjemme. Tror frøkna har sovet i syv ulike reisesenger/senger allerede uten problem.
Har aldri tenkt at det skulle vært et problem heller(før jeg leste om det her nå), mulig derfor det har gått så bra.

Sent from my iPad using BV Forum

Kommer vel an på babyen. Her blir hun veldig fort overstimulert, og da er det vanskelig å legge henne. Hvis hun sovner så sover hun ikke lenge av gangen heller. Vi har jo begynt med nye soverutiner og slikt, men ikke prøvd det hos foreldrene mine ennå. Så det blir spennende å se hvordan det går :-)

Nei ikke funnet ut noe. Problemet er at de er helt tørket ut nå så er bare skorper. Har sett på bilder av munn, hånd og fot viruset og jeg syns det minner om det.

Hmm. Men det går over av seg selv da?

Hmm. Men det går over av seg selv da?

Jeg vet egentlig ikke, men han er hvertfall fin nå :) Fikk noe flytende "krem" som jeg skulle smøre på. Virket ikke som de klødde sånn som vannkopper gjør, så føler ikke det var det heller.

Back
Topp