Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan har du fått til lønnet perm frem til mars? *nysgjerrig*Skal ha lønnet perm til mars og ulønnet fra mars til august 2015.
Hvordan har du fått til lønnet perm frem til mars? *nysgjerrig*
LogiskHun har sikkert fått pappapermen over på seg og har 80%dekning..
Får jeg pappapermen over på meg går jeg hjemme til 16april med ferien fra i år..
Hvordan har du fått til lønnet perm frem til mars? *nysgjerrig*
Ah, okeiIkke fått pappapermen, men han tar sin del innimellom min permHan jobber 2/4 turnus og må ta sin perm den tiden han er hjemme. Passer ikke med min jobb at jeg kommer og går, så da er jeg hjemme jeg også
![]()
Når du sier du ikke har fått svar, mener du bekreftelse på mottatt søknad? De skal ikke sende svar før etter hovedopptaket neste år (vår 2015). Med mindre det er ledig plass og dere er øverst på listen. Ingen av våre barn har rett till bhg plass før aug 2015 selv om noen av oss har søkt allerede.Eg ringte å purra på kommunen i dag ang barnehageplass, men ho var sjølvsagt i møte. Må gjera det i morgo. Søkte i april og enno ikkje fått noko svar....
Gutt 24.02.14
![]()
Når du sier du ikke har fått svar, mener du bekreftelse på mottatt søknad? De skal ikke sende svar før etter hovedopptaket neste år (vår 2015). Med mindre det er ledig plass og dere er øverst på listen. Ingen av våre barn har rett till bhg plass før aug 2015 selv om noen av oss har søkt allerede.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det vil jeg tro, kontantstøtte er jo til alle de som ikke har bhg plass.Min permisjon er ferdig 13 september. Jeg skal da begynne å jobbe 60% og avspasere 40%. Jeg har ikke regnet eksakt på hvor lenge det blir sånn, men det holder garantert frem til jul hvertfall. Jeg jobber helger og kvelder, så det er ikke noe problem med mini. Sambo begynner perm 5 januar og skal ha to dager i uka frem til september. Satser på bhg fra august 2015. Jeg får flyttet over tre ferieuker til neste år, bruker to rundt juletider. Satser på å jobbe alle røde dager i påsken og i mai, det kommer nok godt med
Litt OT, men man får kontantstøtte fra 13 mnd selv om pappan er hjemme to dager i uka?
Ah, okeiså når han har sine uker hjemme med perm, så har du ulønnet perm? Deilig å få være hjemme da
Februar-14 mamma <3
Kontantstøtte får man uansett. Du kan jobbe 100% og motta kontantstøtte, hvis f. eks. mor jobber natt og far jobber dag går det helt fint. Eneste kriteriet er at man ikke har barnet i barnehage.Min permisjon er ferdig 13 september. Jeg skal da begynne å jobbe 60% og avspasere 40%. Jeg har ikke regnet eksakt på hvor lenge det blir sånn, men det holder garantert frem til jul hvertfall. Jeg jobber helger og kvelder, så det er ikke noe problem med mini. Sambo begynner perm 5 januar og skal ha to dager i uka frem til september. Satser på bhg fra august 2015. Jeg får flyttet over tre ferieuker til neste år, bruker to rundt juletider. Satser på å jobbe alle røde dager i påsken og i mai, det kommer nok godt med
Litt OT, men man får kontantstøtte fra 13 mnd selv om pappan er hjemme to dager i uka?
Man kan få kontantstøtte selv om barnet er i bhg, så lenge det ikke er 100%, og kontantstøtten har pleid å være redusert ift om barnet har 50% bhg osvKontantstøtte får man uansett. Du kan jobbe 100% og motta kontantstøtte, hvis f. eks. mor jobber natt og far jobber dag går det helt fint. Eneste kriteriet er at man ikke har barnet i barnehage.
Er jo derfor noen bruker kontantstøtta til å betale dagmamma