17

Therese82

Betatt av forumet

berre 17 veke igjen til termin :O 

å enda mindre om det blir planlagt keisersnitt..

HJELP!! kor blir tida av? 

Kjenner følelsen! Syns tida går utrolig fort nå. Hos meg er det nå i underkant av 15 uker til jeg plutselig er 3-barnsmor!! Gleder meg veldig, men blir litt svett av tanken fremdeles :)

Hehe.. satt akkurat å tenkte på det.. Synes tiden gikk så tregt frem til ordinær ul, men nå er det jo allerede 6 UKER siden jeg var på ul. Og har funnet ut at med litt ferie så skal jeg bare jobbe ut april, og det er jo snart bare 2 mnd igjen... HJELP.. eller det er jo bøy da.. hehe

Fordelen med att det går fort er att for kver dag nærma det seg vår og deilig veir 

Og selvfølgeli til vi får møte dei søte små huleboerane våres 

Verdens herligaste opplevelse emoticon

Her er det 18uker igjen, men synes ikke det er så mye det heller :p 
Bestevenninnen min er ca 10uker lenger på vei enn meg, så jeg føler at det er rett rundt hjørnet. Jeg gleder meg sånn til babyen hennes kommer at jeg nesten ikke klarer å vente, og når den har kommet er det plutselig min tur rett etter :O
Tiden flyr! Føles ikke som om det er 10uker siden jeg passerte 12svangerskapsuker :p

Jeg har bare akkurat nylig tippet halvveis jeg, men jeg kommer snikende bak dere.
emoticon

Syns både tiden går fort og sakte, kjenner jo liv hver dag og ønsker bare at småen skal komme ut så jeg får hilse på han - samtidig som det er godt å vite at man enda har noen måneder og uker på seg til å forberede seg.

Jeg merker hvor mer klar jeg blir for hver måned. Det går mer og mer opp for meg.
Hadde noen lempet en baby i armene mine for, si, 3 måneder siden hadde jeg vel fått litt panikk =P hehe..

Flangre skrev:
Kjenner følelsen! Syns tida går utrolig fort nå. Hos meg er det nå i underkant av 15 uker til jeg plutselig er 3-barnsmor!! Gleder meg veldig, men blir litt svett av tanken fremdeles :)

Har du blitt flytta en del frem, eller skal du settes i gang/keisersnitt på en bestemt dato? Jeg har også bare ca 16 uker igjen, og vi har ikke ordna noenting enda... Kjenner jeg begynner å få litt tidsnød nå ja... Må gå igjennom sekkene med babyklær etter lillegutt, sjekke om vi fortsatt har spedbarnsinnlegget til bilsetet, bestille regntrekk til vogna, kjøpe søskenbrett, bestemme oss for hvordan vi løser stellebordproblemet.... å jøjjemeg... på tide å begynne å gjøre noe snart gitt... Men merker at med å jobbe fullt, og i tillegg nå være oppe i en periode full av foreldresamtaler og konstant forkjølelse, så er ikke babyting førsteprioritet gitt...

Klatremus Lillemann skrev:

Flangre skrev:

Har du blitt flytta en del frem, eller skal du settes i gang/keisersnitt på en bestemt dato? Jeg har også bare ca 16 uker igjen, og vi har ikke ordna noenting enda... Kjenner jeg begynner å få litt tidsnød nå ja... Må gå igjennom sekkene med babyklær etter lillegutt, sjekke om vi fortsatt har spedbarnsinnlegget til bilsetet, bestille regntrekk til vogna, kjøpe søskenbrett, bestemme oss for hvordan vi løser stellebordproblemet.... å jøjjemeg... på tide å begynne å gjøre noe snart gitt... Men merker at med å jobbe fullt, og i tillegg nå være oppe i en periode full av foreldresamtaler og konstant forkjølelse, så er ikke babyting førsteprioritet gitt...

Dersom de ikke har kommet av seg selv innen 24. Mai, så blir fødselen satt igang da Men de kommer til å vurdere det fortløpende de siste ukene før det også, siden det er ett høyrisikosvangerskap. Håper på å få gå til midten av Mai iallefall, slik at vi slipper ett langt sykehusopphold.

Har begynt å få litt fortgang i handlingen vi nå, planen er at det aller meste skal være i hus iløpet av en måneds tid. Så får jeg pusle med ordning og vasking og alt slikt litt gradvis :)

Håper tiden går foooooooort :)

Back
Topp