Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner følelsen! Syns tida går utrolig fort nå. Hos meg er det nå i underkant av 15 uker til jeg plutselig er 3-barnsmor!! Gleder meg veldig, men blir litt svett av tanken fremdeles :)Flangre skrev:
Klatremus Lillemann skrev:
Kjenner følelsen! Syns tida går utrolig fort nå. Hos meg er det nå i underkant av 15 uker til jeg plutselig er 3-barnsmor!! Gleder meg veldig, men blir litt svett av tanken fremdeles :)Flangre skrev:
Har du blitt flytta en del frem, eller skal du settes i gang/keisersnitt på en bestemt dato? Jeg har også bare ca 16 uker igjen, og vi har ikke ordna noenting enda... Kjenner jeg begynner å få litt tidsnød nå ja... Må gå igjennom sekkene med babyklær etter lillegutt, sjekke om vi fortsatt har spedbarnsinnlegget til bilsetet, bestille regntrekk til vogna, kjøpe søskenbrett, bestemme oss for hvordan vi løser stellebordproblemet.... å jøjjemeg... på tide å begynne å gjøre noe snart gitt... Men merker at med å jobbe fullt, og i tillegg nå være oppe i en periode full av foreldresamtaler og konstant forkjølelse, så er ikke babyting førsteprioritet gitt...