17 uker i morgen..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
og da er "endelig" babykulen komt også... Regner med det går an å skjule en stund til, men sliter litt med buksene nå. Stramme og ubehagelige :-p

Ellers e det ultralyd om akkurat en uke. Blir over gjennomsnittet spennende! :-)

:D spennende. her har mammabuksene vært på i noen få uker alt. :D
Masse lykke til på ul.

Har to mammabukser selv. Eneste jeg får på. De andre buksene mine får jeg ikke igjen noen av knappene på.. Må nok kjøpe meg litt fler bukser snart..

er også 17 uker, og kulen er ganske synlig. Mest på kvelden.

her er kulen synlig både morgen og kveld,så det går i mammabukser og joggebukser...
Er 17+4 idag og ul på torsdag Smile

Jeg er også 17 uker i morgen! Og ultralyd om nøyaktig to uker! Superspent! Her er det også kommet en liten kul og sliter litt med mine vanlige bukser. Lykke til på ul dere som skal det denne uka :)

17 uker i dag, og med meg synes det veldig godt. Siden jeg ikke hadde sagt noe til andre en sjefen på jobb trodde jeg heller ikke de andre visste om det, men så feil kan en ta... de hadde nemlig sett at magen vokste i flere uker, hehe :)
Jeg har ikke fått ul før 19 des, så er skikkelig misunnelig på dere som har fått så tidlig :)
Lykke til :)

akkurat kommet over i uke 16, men som begge svangerskapene før så bærer jeg veldig "fremover" så her er magen godt synlig allerede! Ul om 2 uker i morgen....GLEDER meg!!

Uke 16 på torsdag så ligger jo litt bak mange av dere andre. Men på magefronten er jeg iallefall langt fremme xsmile5 Ingen tvil her i gården, magen har vært fremme i ukesvis og buksene mine droppet jeg i uke 8 eller noe... Er så sinnsykt øm nederst i magen så går stort sett i tights eller strømpebukse med kjole eller tunika. Bar langt ute sist for jeg er ganke kort og denne gang viser det enda tidligere, men regner med at det stagnerer litt etterhvert ellers så kommer jeg til å bli ENORM xsmile8

Jeg er 17 uker i dag og jeg har vært synlig gravid i noen uker nå.. Er førstegangs også.. Hihi

Back
Topp