17. Mai

Mammatil.

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Snøkrystallene2021❄️
Nå nærmer det seg 17. Mai og vi har bestemt oss for å dele nyheten med nærmeste familie. Jeg er jo stort sett sengeliggende pga kvalme og oppkast så det blir fint å si det til familien så de kan hjelpe oss litt. Jeg skal prøve å være med i familieselskapene når vi forteller det. Men så kommer spørsmålet, hva skal jeg ha på meg? Pleier alltid å gå i bunad, mannen har bunad og ungene festdrakt. Familiene på begge sider har også bunader hele gjengen. Er det innafor å gå i kjole eller jumpsuit? :bag: Hvilke planer har dere og hva skal dere gå med på 17. Mai? :joyful:

Vi tenker også å fortelle nærmeste familie det på 17.mai, fordi jeg er sengeliggende kvalm og det er lettere at de vet.
Jeg går nok for bunaden, de vi skal til sa vi skulle pynte oss, så da blir det bunad. Tar heller med et skift om jeg ikke orker å ha den på over tid.

Vi er korpsfolk, så her er 17.mai uformell når plikttjenesta er gjort, hehe!

Får ei venninne på besøk som jeg håper å lure litt til. Hun forventer at vi skal drikke, så jobber med noen kreative løsninger. Mimosa istedenfor rene bobler (så blander jeg min med farris), og alkofri rødvin helt over på vanlig flaske.

Back
Topp